Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #1 Skrevet 8. juni 2017 En stor neve potetgull, 10-15 smarties (det som var igjen i røret til ungen) ti pandalakris biter. Nå er jeg kvalm, og sur. Anonymkode: e71b6...691
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #2 Skrevet 8. juni 2017 Det er nå ikke så mange kalorier da.. Ikke store utskeielsen! Er på slankern jeg og og sprakk idag. Men i morgen er en ny dag:) Vi får bite det i oss og tenke at spist er spist. Vi gjør det bedre i morgen! Anonymkode: e1ecd...fa8
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #3 Skrevet 8. juni 2017 For tiden sprekker jeg litt hver dag. Igår åt jeg tre pizzastykker, i dag ble det kake 😱 Men heldigvis har jeg høyt kaloriforbruk og har bare 1kilo igjen til målet. Er ikke så innmari motivert. Det er ikke så farlig med en liten sprekk en gang i blant. 😃 Anonymkode: 79267...731
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #4 Skrevet 8. juni 2017 Jepp. Har sprukket hele uka, med dunder og brak. Lever egentlig på 5:2 og trener 3 dager i uka pluss ca 8 km gange pr dag. dette har fungerer utmerket helt til jeg ble med mannen på jobb denne uka. Bor på svite på et hotell som har både treningssenter, pt og spa. Jeg har ikke brukt noe av dette. Jeg har brukt frokost og roomservice, lunch og middag ute, is på hjørnet og ost hos pa d lokale utsalgsstedet her. Har riktig nok gått like mye som hjemme, men jeg er UTROLIG oppblåst og dette er en SKIKKELIG SOLID sprekk!! Jeg gremmes, gremmes litt mere og spiser litt til. Fullstendig skjerpings på mandag. Har ei venninne som er muslim, så tror jeg skal kjøre ramadan sammen med henne i ei uke når jeg kommer hjem.... Anonymkode: 6bf73...648
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå