Gå til innhold

Hvor mye pizza og hvor mye brus..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beregne til 12 gutter på 8 år?

Anonymkode: de1c9...c02

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvilken pizza? Er det peppes o.l spiser nok min 7-åring 1, max 2 stykker. Men noen spiser nok mer. Kanskje beregne to pr pers i snitt? 24 pizzastykker, jeg vet ikke hvor mange det er i en pizza? 3-4 pizzaer bør du ha. Stemmer for 4.

Brus kan de nok drikke myyye av hvis det er fri flyt. Minst 1 liter pr pers. Du kan jo lage saft også? Mye billigere og greit alternativ sammen med brus.

Endret av TPK
Skrevet

Jeg hadde tatt i litt jeg, bedre å ha litt restemat og brus drikker man opp senere. Ho over er raus. Stemmer for det 😊❤men er økonomien trang, kan du kutte litt ned 

Anonymkode: 3d1a2...92a

Skrevet

Hadde regnet 3 barn per pizza av Peppes størrelse og ca 1 liter drikke per barn.

Skrevet

Synes dere beregner mye mat til åtteåringer. Jeg hadde pizza fra pizzabakeren og brus i sønnens 11-årsdag nylig. Beregnet tre gutter pr pizza, og rundet opp for sikkerhets skyld. (10 gutter, 4 pizza). 

Ble nesten to pizzaer til overs.

De skal jo ha plass til kake og godteri etterpå😉

Anonymkode: 8b0d8...462

Skrevet

Vi regner to stykker per pers på kjøpepizza ala Peppes/pizzabakern opp til ungdomsskolealder, 4pers per pizza. Det er rikelig, noen spiser ett stykke noen to og en sjelden tre. På samme måte er halvannen pølse per pers akkurat litt for mye. 

Brus hadde de ikke fått mer enn en halvliter av meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...