Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #1 Skrevet 8. juni 2017 Beregne til 12 gutter på 8 år? Anonymkode: de1c9...c02
TPK Skrevet 8. juni 2017 #2 Skrevet 8. juni 2017 (endret) Hvilken pizza? Er det peppes o.l spiser nok min 7-åring 1, max 2 stykker. Men noen spiser nok mer. Kanskje beregne to pr pers i snitt? 24 pizzastykker, jeg vet ikke hvor mange det er i en pizza? 3-4 pizzaer bør du ha. Stemmer for 4. Brus kan de nok drikke myyye av hvis det er fri flyt. Minst 1 liter pr pers. Du kan jo lage saft også? Mye billigere og greit alternativ sammen med brus. Endret 8. juni 2017 av TPK
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #3 Skrevet 8. juni 2017 Jeg hadde tatt i litt jeg, bedre å ha litt restemat og brus drikker man opp senere. Ho over er raus. Stemmer for det 😊❤men er økonomien trang, kan du kutte litt ned Anonymkode: 3d1a2...92a
Tipp topp Skrevet 8. juni 2017 #4 Skrevet 8. juni 2017 Hadde regnet 3 barn per pizza av Peppes størrelse og ca 1 liter drikke per barn.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #5 Skrevet 8. juni 2017 Synes dere beregner mye mat til åtteåringer. Jeg hadde pizza fra pizzabakeren og brus i sønnens 11-årsdag nylig. Beregnet tre gutter pr pizza, og rundet opp for sikkerhets skyld. (10 gutter, 4 pizza). Ble nesten to pizzaer til overs. De skal jo ha plass til kake og godteri etterpå😉 Anonymkode: 8b0d8...462
Lolitalolita Skrevet 8. juni 2017 #6 Skrevet 8. juni 2017 Vi regner to stykker per pers på kjøpepizza ala Peppes/pizzabakern opp til ungdomsskolealder, 4pers per pizza. Det er rikelig, noen spiser ett stykke noen to og en sjelden tre. På samme måte er halvannen pølse per pers akkurat litt for mye. Brus hadde de ikke fått mer enn en halvliter av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå