Gå til innhold

Liker dere de nye høye og smale colaboksene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det for en dum ide å forandre på et konsept som alle brusbokser har. De irriterer meg grønt. Ikke kan jeg ha de i konsollen i bilen, for de velter jo med en gang. Og ikke kan de stå i nærheten av urolige unger, de velter jo for et godt ord.

Anonymkode: 6d40d...7fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke turd å smake den enda,jeg kjøper kun cola i butikker som selger de vanlige colaboksene. Liker ikke forandringer,liker å ha det sånn som det alltid har vært.

Anonymkode: fae60...be6

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke turd å smake den enda,jeg kjøper kun cola i butikker som selger de vanlige colaboksene. Liker ikke forandringer,liker å ha det sånn som det alltid har vært.

Jeg får ikke tak i noe annet enn de nye boksene her :(

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg får ikke tak i noe annet enn de nye boksene her :(

Regner med at alle butikkene skal over til disse colaboksene :S Men jeg lever lykkelig så lenge de har flere igjen i butikkene av de vanlige boksene :)

Ellers får du bestille brett med colabokser på nettet fra Sverige,de har "riktig" størrelse :P

Skrevet

De smaker faktisk annerledes også, føles ut som mer kullsyre og jeg liker dem bare ikke🙈Bra det er svært sjelden vi drikker dem😅

Anonymkode: ca745...632

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De smaker faktisk annerledes også, føles ut som mer kullsyre og jeg liker dem bare ikke🙈Bra det er svært sjelden vi drikker dem😅

Anonymkode: ca745...632

Det synes jeg og, men jeg trodde det bare meg som var litt i overkant sær. Men da er jeg kanskje ikke det :legrine:Jeg kjøper mye mindre cola enn jeg gjorde. Så det er jo bra for kroppen min og lommeboka mi dette her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...