Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #1 Skrevet 8. juni 2017 Hva er det for en dum ide å forandre på et konsept som alle brusbokser har. De irriterer meg grønt. Ikke kan jeg ha de i konsollen i bilen, for de velter jo med en gang. Og ikke kan de stå i nærheten av urolige unger, de velter jo for et godt ord. Anonymkode: 6d40d...7fc
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #2 Skrevet 8. juni 2017 Jeg har ikke turd å smake den enda,jeg kjøper kun cola i butikker som selger de vanlige colaboksene. Liker ikke forandringer,liker å ha det sånn som det alltid har vært. Anonymkode: fae60...be6
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #3 Skrevet 8. juni 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke turd å smake den enda,jeg kjøper kun cola i butikker som selger de vanlige colaboksene. Liker ikke forandringer,liker å ha det sånn som det alltid har vært. Anonymkode: fae60...be6 Jeg får ikke tak i noe annet enn de nye boksene her Anonymkode: 6d40d...7fc
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #4 Skrevet 8. juni 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg får ikke tak i noe annet enn de nye boksene her Anonymkode: 6d40d...7fc Regner med at alle butikkene skal over til disse colaboksene :S Men jeg lever lykkelig så lenge de har flere igjen i butikkene av de vanlige boksene Ellers får du bestille brett med colabokser på nettet fra Sverige,de har "riktig" størrelse Anonymkode: fae60...be6
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #5 Skrevet 8. juni 2017 De smaker faktisk annerledes også, føles ut som mer kullsyre og jeg liker dem bare ikke🙈Bra det er svært sjelden vi drikker dem😅 Anonymkode: ca745...632
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #6 Skrevet 8. juni 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: De smaker faktisk annerledes også, føles ut som mer kullsyre og jeg liker dem bare ikke🙈Bra det er svært sjelden vi drikker dem😅 Anonymkode: ca745...632 Det synes jeg og, men jeg trodde det bare meg som var litt i overkant sær. Men da er jeg kanskje ikke det Jeg kjøper mye mindre cola enn jeg gjorde. Så det er jo bra for kroppen min og lommeboka mi dette her Anonymkode: 6d40d...7fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå