Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #1 Skrevet 8. juni 2017 Hvem håper du på? Må si jeg har trua på conservatives. Spennende ☺️ Anonymkode: 77935...a9c
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #2 Skrevet 8. juni 2017 Jeg følger med, og syns det er ganske spesielt hvordan hun klarte å tape forspranget hun hadde i tidligere meningsmålinger. De skal ut av EU, det valget kommer jeg aldri til å glemme og mister litt troen på britene sin psykiske helse. Anonymkode: f0616...00e
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #3 Skrevet 8. juni 2017 Ja spennende hvordan det blir med Brexit. Spent på hva May gjør egentlig med det. Forstår at hun ikke har sagt noe klart. Anonymkode: 77935...a9c
Gjest Antarctica Skrevet 8. juni 2017 #4 Skrevet 8. juni 2017 Ja, helt sykt. At (noen) folk fortsatt har tillit til de konservative er bare rart.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #5 Skrevet 8. juni 2017 2 minutter siden, Pashla skrev: Ja, helt sykt. At (noen) folk fortsatt har tillit til de konservative er bare rart. Mente ikke at jeg har trua som i at jeg har trua på at de gjør en god jobb men som i at jeg har trua på at de kan vinne valget Hvem håper dere på? Jeg hadde stemt Labour Anonymkode: 77935...a9c
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #6 Skrevet 9. juni 2017 Dette her er ille. Konservativ har ingen flertall, så har blir det mye problemer. I Norge er det ikke uvanlig å ha en suksessfull mindretallsregjering, men det er ikke tilfelle i de fleste andre land. Tror Storbritannia har et seriøs problem. Bare se hvor mange seter SNP har fått. Anonymkode: f0616...00e
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #7 Skrevet 9. juni 2017 Ja dette er helt utrolig! Fatter Ikke at det går Ann med så mange valg på to år heller Anonymkode: 77935...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå