Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #1 Skrevet 8. juni 2017 Det hele startet med at jeg kjente at mannen min hadde en kroppslukt jeg ikke taklet. (Ikke gravid). Han hadde denne lukten selv om han var nydusjet. Og lukten var tydelig fra hodet hans får det stinket av hodeputa hans. Deretter kjente jeg at barna fikk den samme lukten. Selv om de var nydusjet og rene. Plutselig forsvant lukten fra dem, men over til meg i stedet!! Hadde en periode der jeg begynte å klø i hodebunnen pga en sjampo jeg ikke tålte. Begynte å bruke den sjampoen fra apoteket i hvit flaske og noe gult på etiketten. Kløen forsvant, men den lukta sitter fortsatt igjen i hodebunnen min!! Hva er dette?? Er redd for at andre også kjenner den... Anonymkode: 86ee7...1b4
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #2 Skrevet 8. juni 2017 Jeg har det samme problemet, følger denne! Krysser fingre for at noen har råd for dette er ikke moro.... Anonymkode: 154ed...897
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #3 Skrevet 8. juni 2017 sopp, kanskje? står litt om det nedi på denne siden; https://www.vitusapotek.no/hodebunn-i-ubalanse/a/A478 Anonymkode: 9591f...3a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå