Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #1 Skrevet 8. juni 2017 Har en 11-åring og en ni-åring som ikke har SFO. Hva gjør dere andre som ikke har barna deres på SFO ? Uansett om vi tar ferie hver for oss, så får vi ikke dekt opp hele skoleferien. Er det innafor å la de være hjemme alene en hel arbeidsdag i ny og ne ? Jeg er ikke i tvil om de klarer det, og de har lyst, men er det innafor ? Anonymkode: 3fec4...929
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #2 Skrevet 8. juni 2017 Det tror jeg skulle være ok. Mye kommer an på barna. Prøv å la de være alene noen timer og se hvordan det går. Anonymkode: d9499...dc8
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #3 Skrevet 8. juni 2017 Heilt OK viss de vil selv og at de er gode venner. At dere kan ha telefon kontakt i løpet av dagen og at arb plass ikke er langt unna viss det skulle være noe Anonymkode: 7aea0...d2b
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #4 Skrevet 8. juni 2017 Min 8- og 10-åring skal være alene på dagtid en uke, mens jeg og mannen jobber. De har en større søster som kanskje er hjemme noe av tiden. Mine barn klarer det helt fint. Anonymkode: 5c9a5...dc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå