Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #1 Skrevet 8. juni 2017 Har hatt fryseforsøk i Haugesund og testet positivt 14 dager etter innsetting, i flere dager, sterke tester. Måler HCG 5+3 og det var 167 og regner med løpet er kjørt. Måler igjen HCG 6+0 og det har steget til 510. Starter å spotte og blø litt frisk blod (to tørk), så spotte igjen. Drar til gynekolog 6+2 (idag) og ser helt tom livmor, ingen antydning til noe som helst! HCG prøve samme dag viser stigning til 921....??? Gynekologen sier at det er en spontanabort tross stigningen i HCG, mens de på fertilitetsklinikken i Haugesund sier at HCG ikke ville fordoble seg slik ved spontanabort. De lufter også tanker om svangerskap utenfor livmor (noe som er høyst usannsynlig mtp prøverørsbefruktning), men da ville fortsatt ikke hcg fordoble seg på 48 timer slik det har gjort...?? Jeg blør ikke mer, men ikke mindre enn nevnt og klarer ikke slappe av eller slå meg til ro med hva som skjer? Noen som har opplevd å spontanabortere og ha fordobling på hcg blodprøver? Eller har lik erfaring med Exu? De på fertilitetsklinikken sier også at det KAN hende, mot alle odds, at vi har blitt gravide på egenhånd etter innsettingen av egg, og er nå gravid mindre uker på vei, og at det er derfor ingenting viser på ultralyd. Siden stigende og fordobling av hcg samsvarer med at jeg er kortere på vei.... Dette har jeg liiiiten tro på. Noen erfaringer?? Setter umåtelig pris på alle svar, og skal forøvrig til ultralyd om en uke hvis ikke blødningen har tatt seg opp og måle ny hcg som blir på førstkommende mandag pga helgen. Anonymkode: 8cf91...f65
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #2 Skrevet 8. juni 2017 La oss håpe på at dere har blitt gravide på egenhånd! Prøv å hold ut et par uker. Krysser fingrene! Anonymkode: d1f56...a61
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #3 Skrevet 8. juni 2017 Jeg hadde normal stigning ved mine exu'er, så jeg hadde ikke slappet av! Siste gangen sprakk det og jeg hadde blødning i abdomen. Dette kan også skje ved ivf selvsagt, for det er ikke gitt at det vil feste seg i livmoren, det ka vandre. Anonymkode: 45777...1d7
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #4 Skrevet 10. juni 2017 Hvordan går det? Anonymkode: d1f56...a61
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #5 Skrevet 10. juni 2017 Jeg har akkurat oppdaget at mitt fryseforsøk også gikk i dass. Ditt svangerskap er faretruende likt en ex.u. Det er faktisk større sjanse for det ved ivf. Få målt hcg. Håper det synker raskt!!! Jævla dritt dette med ivf ... Anonymkode: 9b305...c18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå