Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #1 Skrevet 8. juni 2017 Har lest mange tråder her inne om menn som er late, nedlatende, kontrollerende, utro, voldelige, dårlige i senga osv. Er det andre her inne som faktisk er fornøyd med mannen sin? Hva setter du mest pris på med din mann? Det jeg liker best med min mann er at han er handy, omtenksom, vi ler mye sammen og jeg er 100% sikker på at han elsker meg. Anonymkode: 19eae...8ed
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #2 Skrevet 8. juni 2017 Det er mye, men jeg setter aller mest pris på at jeg kan stole på ham. Dvs blant annet: - Vi er helt samkjørte når det gjelder økonomi. - Hvis han har sagt han skal gjøre noe, så kan jeg være sikker på at han gjør det. - Jeg kan regne med at han gjør sin del av husarbeidet med mindre det er gode grunner for noe annet, og at han gjør mer enn sin del hvis situasjonen krever det. - Han stiller alltid opp og setter familien først. Dette er en selvfølge for ham, men jeg har lest og hørt nok til at jeg setter pris på det likevel. Anonymkode: d3d29...497
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #3 Skrevet 8. juni 2017 Min mann har mange gode kvaliteter, men det er mye jeg skulle ønske var anderledes. Men jeg ser jo selv at det trolig nok ikke bare er han det går på. Ofte tror jeg at det går mer på om man er sammen med den rette eller ikke.. trur at det jeg har å klage på når det kommer til han gjelder meg i like stor grad. Anonymkode: 933c7...a64
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #4 Skrevet 8. juni 2017 Jeg er veldig fornøyd med mannen min Han har en bra jobb og er flink til den. Han gjør sin del av alt husarbeid. Han baker brød Hen er en veldig flink pappa til ungene våre Han er til å stole på Han holder seg i form Han liker å være sammen med meg både bare oss alene og sammen som familie Han spør meg alltid om det passer før han lager avtaler, også i forhodl til jobb( om han blir bedt om å jobbe overtid ellrr reise bort) Og veldig mye mer. Vi er har vært sammen i 16 år så langt Anonymkode: 0306b...a50
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #5 Skrevet 8. juni 2017 Jeg er veldig fornøyd med mannen min. Jeg synes han er fantastisk. Jeg er kronisk syk, så mye havner hos han. Men han gjør det han må og mer til, fordi han ønsker og vil ta godr vare på meg og barna. Han er en god far. Anonymkode: 5bcc5...aa5
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #6 Skrevet 8. juni 2017 Min sitter alltid familien først, han elsker meg, stiller opp 100%, penger er aldri et tema da vi deler alt, han er raus og god, og er bare verdens beste❤️ Han er ikke perfekt, han kunne vært litt flinkere når det gjelder husvask, men han lager mer mat enn meg, så da går det opp i opp😊 Anonymkode: d9160...1e0
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #7 Skrevet 8. juni 2017 Jeg er fornøyd med min mann 💖💟💖 Vi er et godt team og utfyller hverandre. Vi har vært sammen leeenge.. Han er en familiemann, vi har felles interesse og hver vår interesse. Han har en god inntekt og flink til mye. Vi har det fint sammen. Jeg kan si i fra når jeg er misfornøyd med noe uten at han blir fornærmet eller sur. Han lytter til det jeg sier selv om jeg har sagt det mange ganger før. Vi kan være oss selv uten at vi går inn for å forandre på hverandre. Vi er gode venner og det tror jeg er limet i et langvarig forhold. Anonymkode: 997a8...144
the amazing spidermamma Skrevet 8. juni 2017 #8 Skrevet 8. juni 2017 Jeg er også veldig heldig med mannen min! Han er kjekk, morsom, snill og klok. Han er utrolig flink med ungene, han har en egen evne til å få dem til å fortelle om følelser og tanker. Han er flink til å spille gitar, og har en deilig, dyp sangstemme. Han tar i et tak når det trengs, og jeg vet at jeg alltid kan stole på at han er der for meg. Jeg kan være meg selv, og jeg vet at han elsker meg likevel. Fine mannen!
Gjest Antarctica Skrevet 8. juni 2017 #9 Skrevet 8. juni 2017 Det er selvsagt ikke sånn at alle er drittsekker. Men mht relasjoner så er menn generelt dårligere utstyrt. Og det er der forholdet som oftest strander, fordi kvinnene generelt tar mer hensyn til ham enn han gjør til henne. Og da vil jo kona komme til et metningspunkt.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #10 Skrevet 9. juni 2017 12 timer siden, Pashla skrev: Det er selvsagt ikke sånn at alle er drittsekker. Men mht relasjoner så er menn generelt dårligere utstyrt. Og det er der forholdet som oftest strander, fordi kvinnene generelt tar mer hensyn til ham enn han gjør til henne. Og da vil jo kona komme til et metningspunkt. Er du singel? Anonymkode: 431b0...efd
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #11 Skrevet 9. juni 2017 12 timer siden, Pashla skrev: Det er selvsagt ikke sånn at alle er drittsekker. Men mht relasjoner så er menn generelt dårligere utstyrt. Og det er der forholdet som oftest strander, fordi kvinnene generelt tar mer hensyn til ham enn han gjør til henne. Og da vil jo kona komme til et metningspunkt. Sjåvinisme beskriver selvgod patriotisme, kraftpatriotisme, kraftfull nasjonalisme eller et overdrevet selvbilde. En sjåvinist kommer til uttrykk gjennom en nedlatende, fordomsfull og mulig hatefull holdning til andre, basert på eksempelvis nasjonalitet, religion eller kjønn (manns-/kvinnesjåvinisme). Anonymkode: 6658a...42b
Gjest Antarctica Skrevet 9. juni 2017 #12 Skrevet 9. juni 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Sjåvinisme beskriver selvgod patriotisme, kraftpatriotisme, kraftfull nasjonalisme eller et overdrevet selvbilde. En sjåvinist kommer til uttrykk gjennom en nedlatende, fordomsfull og mulig hatefull holdning til andre, basert på eksempelvis nasjonalitet, religion eller kjønn (manns-/kvinnesjåvinisme). Anonymkode: 6658a...42b https://www.gottman.com/blog/emotionally-intelligent-husbands-key-lasting-marriage/ Det er mannen som har nøkkelen til et godt forhold, sier denne forskeren. Hvis han gjør mer av det som kvinnen allerede gjør, nemlig tar hensyn til henne, vil forholdet overleve.
Gjest Antarctica Skrevet 9. juni 2017 #13 Skrevet 9. juni 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Er du singel? Anonymkode: 431b0...efd Jeg valgte meg en samboer med god relasjonskompetanse. De fins, de også.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2017 #14 Skrevet 9. juni 2017 Veldig fornøyd! Vi skal gifte oss snart, og er nesten nyforelsket til tider 💛 Selvsagt er han irriterende innimellom, men han har flere gode enn dårlige sider. Har vært sammen i maaange år og har barn sammen. Anonymkode: aa035...8d9
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #15 Skrevet 10. juni 2017 Jeg er veldig heldig med min. Han er verdens beste. Kan stole på han. Lever for familien. Vi har det godt i lag. Anonymkode: 5041a...9cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå