Gå til innhold

Er størrelse 40 plus size i dine øyne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for svar 

Anonymkode: cd573...1cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg tenker fra 46 og oppover.

Anonymkode: bdbd6...504

Skrevet

Nei, i mine øyne er det 44 og oppover.

Skrevet

Jeg har en venninne som er veldig lav og bruker str 40, hun er ikke feit, men ganske "frodig".

Mens søsteren min som er 178 cm høy og bruker str 40 er helt slank.

Plus size, som i stor-mote, er fra str 44 og oppover. Minste størrelsen i slike stor-mote avdelinger er vel 44.

Anonymkode: 80788...25a

Skrevet

Nei, 44 og opp tenker jeg.

Anonymkode: 72ee7...853

Skrevet

Nei

Anonymkode: b63d0...dbb

Skrevet

Kommer litt an på personens høyde også. Jeg bruker str 38/40 og er 172 høy, men i mine øyne er jeg ikke en plus size. 

Anonymkode: e8368...985

Skrevet

Jeg veier 60kg på 178 cm, var og handlet nytt sommertøy i går, måtte ha 40 i shorts for å få igjen knappen, det er da regular waist. I midjen må jeg ha 34/36 og over brystene er jeg 38/40..moro å handle klær med andre ord :P Nei, jeg syns ikke 40 er plus size! (Med mindre  man er 130cm..)

Anonymkode: 3e669...0f6

Skrevet

Str 40 er normal størrelse.

Anonymkode: e3930...cd6

Skrevet

Nei.

Tenker 44 og oppover. 

Anonymkode: cabfb...789

Skrevet

Er du 130/140 så ja, er du 160 og oppover nei

Skrevet

Ser det er mange som sier at 44 er pluss size, men det kommer jo an på høyden. Generelt sett ser jeg ikke på Large som en pluss size. Pluss size er for meg fra 46 og oppover - altså fra XL. Jeg har opp igjennom brukt størrelse 38 - 44 i bukser (der den vanligste størrelsen er 42), men det er sjelden jeg kan bruke mindre enn 44 i overdel da de blir for trange rundt brystene og for korter på ermene.

Anonymkode: 1922f...3c2

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser det er mange som sier at 44 er pluss size, men det kommer jo an på høyden. Generelt sett ser jeg ikke på Large som en pluss size. Pluss size er for meg fra 46 og oppover - altså fra XL. Jeg har opp igjennom brukt størrelse 38 - 44 i bukser (der den vanligste størrelsen er 42), men det er sjelden jeg kan bruke mindre enn 44 i overdel da de blir for trange rundt brystene og for korter på ermene.

Anonymkode: 1922f...3c2

Men 46 er jo ikke XL

Anonymkode: 0f94f...ebe

Skrevet

Nei, jeg ser op 40 som en normal størrelse

Anonymkode: 0f94f...ebe

Skrevet

+ er i mine øyne størrelser som er større enn det store flertallet. Dvs at man ikke passer ned i klær i en vanlig klesbutikk.  40 er jo en helt vanlig størrelse. 

Anonymkode: 252a5...291

Skrevet

Nei slett ikke. 

Det er vel 44 som regnes som den minste plus size størrelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...