Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #1 Skrevet 8. juni 2017 Kan dere ramse opp forskjellige ting som barnevernet kan bistå/hjelpe familier med? Jeg har i oppgave å tenke igjennom om jeg trenger hjelp til noe frem til møtet med dem. Har søkt kommunen om hjelp siden jeg ikke er i stand til å ivareta renhold og andre gjøremål selv på grunn av senskader etter behandling for alvorlig sykdom, har bare energi til barnet og meg selv. Har foreløpig hjemmehjelp hver uke samt mye hjelp fra familie og venner, men får forhåpentligvis innvilget bpa hver dag så jeg slipper å bry andre hele tiden. Jeg føler at jeg ivaretar omsorgen for barnet på en god måte og at jeg har den avlasting jeg behøver. Barnet har vist tegn på å synes perioden jeg var syk og mye borte (inn og ut av sykehus) var vanskelig ved å være mye sint og engstelig, men etter jeg ble frisk og er hjemme igjen så rapporterer skolen om en gutt som har hatt stor fremgang og stort sett gode dager Det eneste jeg kan se for meg at vi trenger hjelp til er å få pushet på kommunen slik at vi får mer hjelp med hverdagslige oppgaver snarest, er det noe de hjelper med? Anonymkode: 7a324...d79
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #2 Skrevet 8. juni 2017 Samtaler med gutten? Anonymkode: 1b766...056
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #3 Skrevet 8. juni 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan dere ramse opp forskjellige ting som barnevernet kan bistå/hjelpe familier med? Jeg har i oppgave å tenke igjennom om jeg trenger hjelp til noe frem til møtet med dem. Har søkt kommunen om hjelp siden jeg ikke er i stand til å ivareta renhold og andre gjøremål selv på grunn av senskader etter behandling for alvorlig sykdom, har bare energi til barnet og meg selv. Har foreløpig hjemmehjelp hver uke samt mye hjelp fra familie og venner, men får forhåpentligvis innvilget bpa hver dag så jeg slipper å bry andre hele tiden. Jeg føler at jeg ivaretar omsorgen for barnet på en god måte og at jeg har den avlasting jeg behøver. Barnet har vist tegn på å synes perioden jeg var syk og mye borte (inn og ut av sykehus) var vanskelig ved å være mye sint og engstelig, men etter jeg ble frisk og er hjemme igjen så rapporterer skolen om en gutt som har hatt stor fremgang og stort sett gode dager Det eneste jeg kan se for meg at vi trenger hjelp til er å få pushet på kommunen slik at vi får mer hjelp med hverdagslige oppgaver snarest, er det noe de hjelper med? Anonymkode: 7a324...d79 Iallfall mer hjelp til renhold. Vet ikke hvordan hverdagen din er, men om du føler det kan hjelpe; lage en strukturert hverdag, grensesetting for barnet ditt, leksehjelp fra skolen kanskje? Viktig å være åpen for all hjelp de tilbyr iallfall, de vil deg og gutten din deres eget beste! Anonymkode: 1f329...63f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå