Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 Å bli dumpet fordi han har funnet en annet, eller å bli dumpet fordi han heller vil være alene, enn å være sammen med deg? Anonymkode: 4f7bb...861
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 Jeg synes det første. Hvis han allerede har funnet en annen så betyr det trolig at han har kjørt dobbelt løp en stund, vært fysisk og/eller emosjonelt utro over tid. Det er et tillitsbrudd som jeg ville finne vanskelig. Men kjipt å bli dumpet uansett. Det er mye mer enn det du har skrevet som kommer inn også, hvor lenge man har vært sammen, har man barn sammen, hvordan forholdet har vært før bruddet osv. - så egentlig er det nesten umulig å velge det ene eller det andre. Anonymkode: 233a6...d60
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 At han har funnet en annen. Men kjipt at han ikke vil være sammen med meg uansett Anonymkode: bbee9...de2
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 Syns ikke noen av disse er så forskjellige. Har opplevd begge deler. Men den verste gangen jeg ble dumpet, var da mannen hadde en av sine depressive og sinnssyke perioder, og brukte 6 måneder på å sjikanere, plage, skjelle ut og ødelegge meg før han fikk ræva si ut. Anonymkode: c0979...916
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå