Gå til innhold

Er dette en okey gave til bhg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal snart sønnen min slutte i barnehagen å begynne på skole i stedet.Jeg tenkte å kjøpe av gave for å vise at vi setter pris på jobben de har gjort.Tenkte å kjøpe spillet "junior fantasi" som passer fra 5 år og en pose med twist. Men blir det kanskje litt stusselig avslutningsgave? Noen andre ideer til hva jeg kan kjøpe? Jeg er student så blir ikke aktuelt å kjøpe til hver enkelt ansatt,de må være en fellesgave til avdelingen hans.

Anonymkode: b12d0...bd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingenting som slår sjokolade, det blir iallefall vi veldig glade for i barnehagen der jeg jobber :)

Anonymkode: 7bd5a...c38

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå skal snart sønnen min slutte i barnehagen å begynne på skole i stedet.Jeg tenkte å kjøpe av gave for å vise at vi setter pris på jobben de har gjort.Tenkte å kjøpe spillet "junior fantasi" som passer fra 5 år og en pose med twist. Men blir det kanskje litt stusselig avslutningsgave? Noen andre ideer til hva jeg kan kjøpe? Jeg er student så blir ikke aktuelt å kjøpe til hver enkelt ansatt,de må være en fellesgave til avdelingen hans.

Anonymkode: b12d0...bd3

Kjøp heller en Nidar pose med sjokolade, twist er trasige greier. Ellers så høres spill fint ut, men om junior fantasi er best for den aldersgruppen aner jeg ikke.

Anonymkode: 31a3a...219

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kjøp heller en Nidar pose med sjokolade, twist er trasige greier. Ellers så høres spill fint ut, men om junior fantasi er best for den aldersgruppen aner jeg ikke.

Anonymkode: 31a3a...219

Twist liker vel alle :ph34r:

Anonymkode: 7bd5a...c38

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kjøp heller en Nidar pose med sjokolade, twist er trasige greier. Ellers så høres spill fint ut, men om junior fantasi er best for den aldersgruppen aner jeg ikke.

Anonymkode: 31a3a...219

De har jo blant annet Junior Alias spill på avdelingen å det er ganske populært,så tenkte at ett tegnespill også kunne vært gøy for de eldste på avdelingen. Da blir det en Nidar pose med sjokolade i stedet :)

Anonymkode: b12d0...bd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...