Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 Nå skal snart sønnen min slutte i barnehagen å begynne på skole i stedet.Jeg tenkte å kjøpe av gave for å vise at vi setter pris på jobben de har gjort.Tenkte å kjøpe spillet "junior fantasi" som passer fra 5 år og en pose med twist. Men blir det kanskje litt stusselig avslutningsgave? Noen andre ideer til hva jeg kan kjøpe? Jeg er student så blir ikke aktuelt å kjøpe til hver enkelt ansatt,de må være en fellesgave til avdelingen hans. Anonymkode: b12d0...bd3
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 Det er ingenting som slår sjokolade, det blir iallefall vi veldig glade for i barnehagen der jeg jobber Anonymkode: 7bd5a...c38
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå skal snart sønnen min slutte i barnehagen å begynne på skole i stedet.Jeg tenkte å kjøpe av gave for å vise at vi setter pris på jobben de har gjort.Tenkte å kjøpe spillet "junior fantasi" som passer fra 5 år og en pose med twist. Men blir det kanskje litt stusselig avslutningsgave? Noen andre ideer til hva jeg kan kjøpe? Jeg er student så blir ikke aktuelt å kjøpe til hver enkelt ansatt,de må være en fellesgave til avdelingen hans. Anonymkode: b12d0...bd3 Kjøp heller en Nidar pose med sjokolade, twist er trasige greier. Ellers så høres spill fint ut, men om junior fantasi er best for den aldersgruppen aner jeg ikke. Anonymkode: 31a3a...219
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kjøp heller en Nidar pose med sjokolade, twist er trasige greier. Ellers så høres spill fint ut, men om junior fantasi er best for den aldersgruppen aner jeg ikke. Anonymkode: 31a3a...219 Twist liker vel alle Anonymkode: 7bd5a...c38
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #5 Skrevet 7. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kjøp heller en Nidar pose med sjokolade, twist er trasige greier. Ellers så høres spill fint ut, men om junior fantasi er best for den aldersgruppen aner jeg ikke. Anonymkode: 31a3a...219 De har jo blant annet Junior Alias spill på avdelingen å det er ganske populært,så tenkte at ett tegnespill også kunne vært gøy for de eldste på avdelingen. Da blir det en Nidar pose med sjokolade i stedet Anonymkode: b12d0...bd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå