Gå til innhold

overnattingstur med barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig dårlig til å organisere ting selv så trenger hjelp!

5 åringen skal på overnattingstur med bhg å de skal sove i hytte i to dager. Vi fikk klar beskjed om at barna skal bære alt selv,å de skal med seg redningsvest,sovepose,håndkle.laken,bytteklær osv.Hva hadde dere pakket i? vurderte en liten trillekoffert,en sekk på ryggen og redningsvesten i en pose

Å når det står at vi må ha med håndkle og kluter hvor mange pakker jeg ned da? Har jo litt begrenset med plass.

Anonymkode: f5811...ce8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å trenger han en eller to pysjamas med?

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

å trenger han en eller to pysjamas med?

Tuller du?
Han trenger vel bare en? Eller ingen. Og skulle han være uheldig å tisse seg ut så sover han i en t-skjorte andre natta. 
En håndduk holder vel. En klut. Han kan dusje når han kommer hjem om ikke hyttetur-hygienen er på topp. Tror neppe de får vasket seg så godt uansett hvor mye du sender med, og de skifter neppe masse klær heller med mindre de blir våte. 
Håper ikke han skal bære trillekofferten, sekken og posen med redningsvesten så veldig langt. 

Anonymkode: 2f51e...1b1

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tuller du?
Han trenger vel bare en? Eller ingen. Og skulle han være uheldig å tisse seg ut så sover han i en t-skjorte andre natta. 
En håndduk holder vel. En klut. Han kan dusje når han kommer hjem om ikke hyttetur-hygienen er på topp. Tror neppe de får vasket seg så godt uansett hvor mye du sender med, og de skifter neppe masse klær heller med mindre de blir våte. 
Håper ikke han skal bære trillekofferten, sekken og posen med redningsvesten så veldig langt. 

Det er meldt regn begge dagene så vi måtte regne med en del våte klær og ta med flere sett med bytteklær.  Neida de skal ikke gå så langt blir vel bare fra parkingsplassen og opp noen trapper i hytten,men de var ganske streng på at barna skulle bære alt selv ettersom de voksne også har mye å bære på selv.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er meldt regn begge dagene så vi måtte regne med en del våte klær og ta med flere sett med bytteklær.  Neida de skal ikke gå så langt blir vel bare fra parkingsplassen og opp noen trapper i hytten,men de var ganske streng på at barna skulle bære alt selv ettersom de voksne også har mye å bære på selv.

Skjønner. Han klarer det vettu. Kan gå to turer i trappene om det blir for ille.
Men prioriter ekstra turklær, og så krysser jeg fingre for at det ikke blir så mye regn til dem.

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

5 åringen skal på overnattingstur med bhg å de skal sove i hytte i to dager. Vi fikk klar beskjed om at barna skal bære alt selv,å de skal med seg redningsvest,sovepose,håndkle.laken,bytteklær osv.Hva hadde dere pakket i? vurderte en liten trillekoffert,en sekk på ryggen og redningsvesten i en pose

Å når det står at vi må ha med håndkle og kluter hvor mange pakker jeg ned da? Har jo litt begrenset med plass.

Er trillekoffert noe praktisk da? Det kommer jo helt an på hvor de skal. Hvis han trenger pysjamas, så trenger han bare en, evt 2 bukser hvis han har litt uhell. Men jeg ville nok bare ha latt han sove i den t-skjorten og truse han har gått i den dagen, heller ha litt ekstra truser. 1 klut og et håndkle holder lenge

Anonymkode: 75d59...c52

Gjest Stjerneklart
Skrevet

I og med at man trenger 90 vaskekluter til en toukers sydentur, vil jeg tro at det holder med 12 kluter til to netter på hytte :-) 

Skrevet

For noen fantastiske ansatte dere har, som reiser på 2 netters overnatting med ungene deres :) Jeg er imponert  :)

Hilsen barnehageansatt

Anonymkode: 75d59...c52

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi foretrekker at barna bruker trillekoffert. Det er god plass, og de slipper å bære det! :)  Ser de kun skal gå en liten bit. 

Trenger kun et håndkle, og toppen to kluter. :)
Hadde droppet pysj.

4 pr truser og sokker, 2 t skjorter, 2 gensere, 3 bukser og shorts (etter temp) samt regnklær og regnvotter. Sånn ca.

Anonymkode: 82f77...9cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...