Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 Fredag: kyllinglår, ris og salat Lørdag (kvelds): hjemmelaget pizza søndag: Løvbiff, båtpotet/pom frits, bearnesaus og salat. Anonymkode: cc9d4...0f5
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 Det er i hvert fall ikke en sunn helgemeny🙈 Men kos dere med det dere har lyst på👍🏻 Anonymkode: 6e6b2...ec0
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 Hva er på pizzaen? Regner med det er noe kjøtt? Synes det blir altfor mye kjøtt på en helg Anonymkode: 5cae3...d31
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 Ja, det synes jeg egentlig Anonymkode: 01ac6...c3a
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #5 Skrevet 7. juni 2017 Kanskje jeg tar feil, men tror egentlig det er en ganske normal helgemeny. Anonymkode: 56953...71e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #6 Skrevet 7. juni 2017 Høres ganske normalt ut. Og det er saøat to av dagene. Dessuten er det lov å skeie ut i helgene 😃 Men du går nok ikke ned i vekt på den menyen da, det er vel ikke meningen? Anonymkode: 8cace...a0f
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #7 Skrevet 7. juni 2017 Er ikke på slankeren. Dere som tenker den er usunn hva skal dere ha selv? Anonymkode: cc9d4...0f5
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #8 Skrevet 7. juni 2017 Fredag skal vi ha quesedillas med søtpotet og grønnkålfyll. Vi pleier å ha taco med bønnestuing og hjemmebakte speltlefser på lørdagen. Søndag skal vi ha bakt laks med mango og avokadosalat. Anonymkode: efaca...013
Mostly Harmless Skrevet 7. juni 2017 #9 Skrevet 7. juni 2017 Det er jo en nokså usunn meny, men det er ikke dermed sagt at jeg spiser noe sunnere i helgene selv...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #10 Skrevet 7. juni 2017 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er ikke på slankeren. Dere som tenker den er usunn hva skal dere ha selv? Anonymkode: cc9d4...0f5 Helgen som var hadde vi : Fredag : pizzaLørdag : spagetti med koteletter og løkSøndag : Ovnsbakt laks og grønnsaker, og hjemmelaget potetmos Ikke en sunn helg det heller. Men du spurte om din helg var sunn, og det synes jeg ikke. Min er heller ikke sunn Anonymkode: 01ac6...c3a
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #11 Skrevet 7. juni 2017 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fredag skal vi ha quesedillas med søtpotet og grønnkålfyll. Vi pleier å ha taco med bønnestuing og hjemmebakte speltlefser på lørdagen. Søndag skal vi ha bakt laks med mango og avokadosalat. Anonymkode: efaca...013 Hvordan lager du grønnkålfyll? Anonymkode: 01ac6...c3a
MammantilNurket Skrevet 7. juni 2017 #12 Skrevet 7. juni 2017 Jeg savner fisk, jeg ... Fredag skal vi ha ceviche (limemarinert laks, avocado, mango, vårløk, rødløk, rød chilli og koreander). Lørdag slår vi oss løs med hjemmelagede quesadillas fyllt med kyllingkjøttdeig, salsa og ost + hjemmelaget guacamole, salsa og salat med "alt". Søndag blir det Laks/ørret m/poteter, agurksalat, hollandaise og asparges.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå