Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 Etter 8 år. En fantastisk reise, men vi var kommet ved veis ende. Ingenting mer å hente, kommunikasjonen sviktet, han skrudde seg helt av. Det var faktisk mange her inne som åpnet øynene mine og fikk meg til å innse at jeg ikke fortjener å ha det sånn. Vi skal fortsette å bo sammen en god stund. Finner en balanse i det. Har barn sammen, vi rakk å få det. Er til og med gift. Jeg tror vi kan være bedre som "venner" enn som kjærester. Mer overfladiske følelser, ingen som blir såret, om dere skjønner? Jeg bryr meg ikke lenger. Føler meg egentlig ganske rolig, men litt overrasket da jeg så for meg at vi skulle være sammen livet ut. Anonymkode: 7c8e3...714
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 Hvorfor tror dere det er lurt å fortsette å bo sammen en god stund hvis dere vet det er slutt mellom dere? Spesielt når dere har så dårlig kommunikasjon? Anonymkode: d74b1...3aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå