Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 Først vil jeg bare si at jeg vet det er delte meninger om dette, men jeg har likevel bestemt meg for å gi en gave til barnehagen når min yngste slutter. Vi har hatt barn i samme barnehage i over 10 år og de har virkelig stått på for barnet mitt som har spesielle behov. Jeg har veldig lyst til å gi noe som viser min taknemmelighet, men vil ikke trå feil. Er det best å gi en gave til selve barnehagen eller til de ansatte? Jeg har tidligere gitt sjokolade/fruktkurv til å ha på personalrommet. Dere som er ansatte i barnehagen, hva setter dere pris på å få? Anonymkode: b8db0...223
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 Jeg synes du fint kan gi gave til bare de som er på barnets gruppe, for det er jo de som står barnet nærmest .Men HUSK å få med alle, vikarer som er der mye og. Jeg setter veldig pris på alt jeg får (det er ikke så ofte vår bhg får noe), så når det kommer noe som er beregnet bare på de voksne på gruppen så varmer det mitt hjerte aller mest. Og det trenger ikke være store tingen. Jeg har fått ting som er laget av barnet (jobber på småbarnsavdeling), som ikke koster noe særlig, men som jeg har enda Og et personlig kort er gull verdt Anonymkode: d39e3...c86
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 Jeg ville gitt en gave til avdelingen istedenfor hver enkelt ansatt.Itellegg til ett kort der du forteller hvor fornøyd du er med jobben de har gjort for dere Anonymkode: cdc41...6a9
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 Takk for svar og gode tips! Skal få med alle 😊 Anonymkode: b8db0...223
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #5 Skrevet 7. juni 2017 Fruktkurv og sjokolade høres jo helt toppers ut Viktig å få med vikarer ja. Sier jeg som er 100% vikar og ofte blir glemt, til tross for at jeg har vært der i et år hver dag Anonymkode: 06947...0aa
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #6 Skrevet 7. juni 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fruktkurv og sjokolade høres jo helt toppers ut Viktig å få med vikarer ja. Sier jeg som er 100% vikar og ofte blir glemt, til tross for at jeg har vært der i et år hver dag Anonymkode: 06947...0aa Jobba i 1 år og "ofte glemt?". Når har du blitt glemt?😂 Anonymkode: 05aaf...db7
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #7 Skrevet 7. juni 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jobba i 1 år og "ofte glemt?". Når har du blitt glemt?😂 Anonymkode: 05aaf...db7 Barn som har sluttet/byttet barnehage f,eks Anonymkode: 06947...0aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå