Gå til innhold

Gave til barnehage og de ansatte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først vil jeg bare si at jeg vet det er delte meninger om dette, men jeg har likevel bestemt meg for å gi en gave til barnehagen når min yngste slutter. Vi har hatt barn i samme barnehage i over 10 år og de har virkelig stått på for barnet mitt som har spesielle behov. Jeg har veldig lyst til å gi noe som viser min taknemmelighet, men vil ikke trå feil. Er det best å gi en gave til selve barnehagen eller til de ansatte? Jeg har tidligere gitt sjokolade/fruktkurv til å ha på personalrommet.

Dere som er ansatte i barnehagen, hva setter dere pris på å få? 

Anonymkode: b8db0...223

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du fint kan gi gave til bare de som er på barnets gruppe, for det er jo de som står barnet nærmest .Men HUSK å få med alle, vikarer som er der mye og. Jeg setter veldig pris på alt jeg får (det er ikke så ofte vår bhg får noe), så når det kommer noe som er beregnet bare på de voksne på gruppen så varmer det mitt hjerte aller mest. Og det trenger ikke være store tingen. Jeg har fått ting som er laget av barnet (jobber på småbarnsavdeling), som ikke koster noe særlig, men som jeg har enda :) Og et personlig kort er gull verdt :)

Anonymkode: d39e3...c86

Skrevet

Jeg ville gitt en gave til avdelingen istedenfor hver enkelt ansatt.Itellegg til ett kort der du forteller hvor fornøyd du er med jobben de har gjort for dere :)

Anonymkode: cdc41...6a9

Skrevet

Takk for svar og gode tips! Skal få med alle 😊

Anonymkode: b8db0...223

Skrevet

Fruktkurv og sjokolade høres jo helt toppers ut :)

Viktig å få med vikarer ja. Sier jeg som er 100% vikar og ofte blir glemt, til tross for at jeg har vært der i et år hver dag :D

Anonymkode: 06947...0aa

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fruktkurv og sjokolade høres jo helt toppers ut :)

Viktig å få med vikarer ja. Sier jeg som er 100% vikar og ofte blir glemt, til tross for at jeg har vært der i et år hver dag :D

Jobba i 1 år og "ofte glemt?". Når har du blitt glemt?😂

Anonymkode: 05aaf...db7

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jobba i 1 år og "ofte glemt?". Når har du blitt glemt?😂

Anonymkode: 05aaf...db7

Barn som har sluttet/byttet barnehage f,eks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...