Gå til innhold

Spoiler, siste SKAM klippet på p3.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke les videre om du ikke har sett det💪🏼

Men åååå❤️❤️❤️❤️ Jeg måtte grine❤️ Sånne nydelige jenter, tenk å ha sånne venner😍

Anonymkode: 2cc9a...7d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa! Nydelig!!

Håper sana får Yousef også! Jeg tror at han er forelsket i Sana og at det er det Noora prøver å fortelle Sana.

Skrevet

Håper det jeg og❤️ Men den traseren til seriestarten ligger enda å murrer hos meg😳 Hvorfor gjør Sana det hun gjør der, setter krokfot med vilje.. det er noe bak der som vi ikke får helt tak i før siste episode tror jeg🙈

Skrevet

Elsker det klippet 😍 

Anonymkode: 07740...179

Skrevet

Enig!! Jeg gråt!😂❤️❤️❤️❤️❤️

Skrevet

Glad for det som hendte jeg og, men likte ikke at de viste fingeren til de andre jentene. Begge parter har tråkket over streken her, det var veldig unødvendig å fortsette "rivaliseringen". 

Anonymkode: 08334...3a9

Skrevet

Likte det jentene gjorde for Sana. 

Men, så langtekkelige episoder, irriterende 😡

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Håper det jeg og❤️ Men den traseren til seriestarten ligger enda å murrer hos meg😳 Hvorfor gjør Sana det hun gjør der, setter krokfot med vilje.. det er noe bak der som vi ikke får helt tak i før siste episode tror jeg🙈

Det er jo allerede ute av kurven? Hun skal vel ikke gjøre noe mer? Hun har jo sabotert nå og det gikk ut over Isak. Hun kan ikke sabotere Noora og Yosef, da blir hun vel ikke tilgitt. 

Anonymkode: ea4ed...b23

Skrevet

Er det bare hos meg at det siste klippet er helt hvitt? Prøvde i går kveld også, og da var det likedan. Skal det være sånn? Altså, bare lyd?

Skrevet
1 minutt siden, Lessismore skrev:

Er det bare hos meg at det siste klippet er helt hvitt? Prøvde i går kveld også, og da var det likedan. Skal det være sånn? Altså, bare lyd?

De første sekundene er bare lyd før det blir bilde ja

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De første sekundene er bare lyd før det blir bilde ja

Hmm. Alt er hvitt hos meg. Merkelig, for alle de andre klippene fungerer fint...

Skrevet
1 time siden, Lessismore skrev:

Hmm. Alt er hvitt hos meg. Merkelig, for alle de andre klippene fungerer fint...

Alt blir bare hvitt på iPaden hos meg også, funket på mobilen. 

Anonymkode: 6d6bf...e10

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Alt blir bare hvitt på iPaden hos meg også, funket på mobilen. 

Anonymkode: 6d6bf...e10

Ok, takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...