Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 Våknet idag tidlig til at typen var veldig sur fordi han hadde gått igjennom mine meldinger på mobilen, han så at jeg fikk en melding som så litt rart ut (han kunne koden til min mobil) og dermed så leste han det jeg skrev, fordi han fikk en dårlig magefølelse, ja jeg løy til han om noe og skrev noe om vårt forhold som såret han VELDIG Jeg føler meg medskyldig i at jeg løy til han om en ganske stor sak, men er det uansett riktig av han å snoke i mobilen min? Nå er han ikke sint men vil vi skal fikse våres problemer og har sagt unnskyld for at han leste meldingen min, men så hadde jo magefølelsen hans rett da? Anonymkode: 39f96...fd3
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 Hadde ikke syns problemet var at han så på min mobil, men heller hva han fant som åpenbart bekreftet hans mistanke. Det er vel det største problemet eller? Anonymkode: 51afa...4e4
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 På en måte er jeg lettet fordi nå skjønner jeg at jeg ikke burde ha vært uærlig mot ham, og tro meg jeg sitter igjen med en veldig dårlig samvittighet, er litt overrasket selv fordi jeg trodde ikke han var så urolig for vårt forhold. Nå tenker jeg ettersom han vet alt og jeg kanskje har lært meg noe så vil det ikke gjenta seg igjen.. Anonymkode: 39f96...fd3
Nevis Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde ikke syns problemet var at han så på min mobil, men heller hva han fant som åpenbart bekreftet hans mistanke. Det er vel det største problemet eller? Anonymkode: 51afa...4e4 Hva on han ikke hadde finni noe? Mener du det er greit å lese hverandres meldinger?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #5 Skrevet 7. juni 2017 Se på det som en gylden plattform til å jobbe videre med forholdet med 100%ærlighet fremover. Dere stiller nå likt... Han gikk inn på din Tlf uten samtykke, og du løy. Ingen kan være krenket 😏 Her kan vi fritt gå inn på hverandres telefoner, hvis vi vil. Men vi er obs på at meldinger, spesielt fått av andre, skal man ikke ta seriøst fordi 1)man kan ikke styre hva andre evt skriver, 2) man klarer ikke lese tonefall, kroppsspråk og kontekst. Derfor har vi ikke lest hverandres meldinger hittil (så vidt jeg vet iallefall...). Anonymkode: 123f5...580
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #6 Skrevet 7. juni 2017 4 timer siden, Nevis skrev: Hva on han ikke hadde finni noe? Mener du det er greit å lese hverandres meldinger? Nei. Men jeg kan forstå at om man har mistanke som er så sterk og man føler at partneren ikke er ærlig, at man faktisk sjekker. Anonymkode: 51afa...4e4
Gjest Antarctica Skrevet 7. juni 2017 #7 Skrevet 7. juni 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: På en måte er jeg lettet fordi nå skjønner jeg at jeg ikke burde ha vært uærlig mot ham, og tro meg jeg sitter igjen med en veldig dårlig samvittighet, er litt overrasket selv fordi jeg trodde ikke han var så urolig for vårt forhold. Nå tenker jeg ettersom han vet alt og jeg kanskje har lært meg noe så vil det ikke gjenta seg igjen.. Anonymkode: 39f96...fd3 Dere må jobbe med tillit. I begge ender. Det er ikke ok å overvåke hverandre, og det er ikke ok å drive med "dobbelte bokføringer".
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #8 Skrevet 7. juni 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: På en måte er jeg lettet fordi nå skjønner jeg at jeg ikke burde ha vært uærlig mot ham, og tro meg jeg sitter igjen med en veldig dårlig samvittighet, er litt overrasket selv fordi jeg trodde ikke han var så urolig for vårt forhold. Nå tenker jeg ettersom han vet alt og jeg kanskje har lært meg noe så vil det ikke gjenta seg igjen.. Anonymkode: 39f96...fd3 Det er ikke nok for forholdet at han nå vet og at du "kanskje har lært". Dere har store problemer med kommunikasjon og tillit i forholdet deres. Hvis dere ikke tar tak i de problemene + det du løy til ham om i denne saken, da vil forholdet deres trolig ikke ha noen fremtid på sikt. Du startet dette med å lyve om en stor sak for ham. Dette gjenspeilet seg tydeligvis nok i din adferd til at han fikk sterk nok mistanke til at han valgte å lese meldingene dine. Det er ikke så enkelt at dere nå begge har gjort en feil og så ferdig med det. Dere må ta tak i det som faktisk er problemet med forholdet deres. Ta ansvar for det du har gjort, foreslå parterapi for ham og så tar dere alt der. Anonymkode: 24b58...538
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå