Gå til innhold

Gravid tredje trim. - Smerter i magen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er gravid med tvillinger på 36. uka nå. I noen timer nå har jeg hatt konstante smerter på venstresiden av magen. Smerten minner om stingsmerter (dvs. hold for dere som ikke bruker begrepet sting). Smertene er verre ved aktivitet og blir nesten helt borte når jeg sitter i ro. Har fått mye vann i kroppen den siste tiden, men er eller i ok form. Jeg merket at jeg har en del kynnere nå, men ingen andre magesmerter enn de som er beskrevet. 

Disse smertene er vel ikke noe som trenger oppfølgning i dag? Har jordmortime i morgen og var på UL i går (men da hadde jeg jo ikke smerter).

Anonymkode: 157ef...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ringer du sykehuset og ber om en sjekk, dette er ikke noe du bare venter med. Mest sannsynlig er det ingenting, men når du er så langt på vei med tvillinger skal du sjekke det opp. Ikke minst for at du skal roe deg. Går du rundt og bekjymrer deg, merkes det i magen din. 

Jeg har vært på sjekk på sykehuset, ingening galt og en unge som stortrivdes i magen, men det kunne i værst fall ha vært noe og da kunne de kanskje ha gjort noe med det (ble påkjørt, men etter min mening var det bare ett dult. Mannen var oveerhysterisk og ringte sykehuset, sykehuset ba meg komme. Om det kun var for å roe meg og mannen så gjorde de det, for en stressa mamma gjorde at barnet ble stresset sa de) Fikk med meg noen koselige bilder hjem. 

Om noe skulle være galt, har du samvittighet i ettertid til å la være å sjekke det nå? Kan være så enkelt at ungene presser på ett vondt sted for deg ellerr at de begynner å ville ut. 

Anonymkode: 3d5ed...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...