Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 Trodde jeg slapp dette. Men har merket siste dagene når renselsen har gitt seg at jeg lekker! Kjenner plutselig at det "renner", så når jeg bretter ned trusa ser jeg det har kommet noen dråper/liten mengde. Virker som det går bra å nyse. Har merket det både ved sofasliting og bevegelse. Altså ingen sammenheng med når det skjer. Kjenner at mengden varierer. Har ikke sjans å gå uten bind/truseinnlegg. Fikk en overfladisk rift ved urinrørsåpning under fødsel så har ikke vært flink med knipeøvelser pga det har vært smertefullt de første ukene. Kniper for harde livet nå for å si det slik. det er fem uker siden fødsel. Flere som har opplevd dette? Plis si det gikk over😓😓 Anonymkode: 3d4e7...2a5
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 Kom deg på kontroll (du skal kanskje på 6ukers?!) Selv bare lot jeg det gå, og håpet det ble bedre, og endte opp med avføringslekasje. Hadde en rift grad 3, så jeg sier ikke at du ligger like ille an Men like greit å høre med lege/Jm først som sist. Kanskje du feks skulle vært hos fysio. Anonymkode: 36223...b5f
Himmel og hav Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 Det er bare fem uker siden du fødte et barn og ommøblerte underlivet. Det tar tid før ting går seg til der nede, men knipeøvelser er uansett bra, og så tar du det opp med legen når du skal til kontroll. Skulle det være at du har blitt litt lekk, så er det mye som kan gjøres.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kom deg på kontroll (du skal kanskje på 6ukers?!) Selv bare lot jeg det gå, og håpet det ble bedre, og endte opp med avføringslekasje. Hadde en rift grad 3, så jeg sier ikke at du ligger like ille an Men like greit å høre med lege/Jm først som sist. Kanskje du feks skulle vært hos fysio. Anonymkode: 36223...b5f Hadde du riften fremme eller bak? Gikk du fra å kun lekke urin til avføringslekkasje? Ja skal til gyn i slutten av måneden. Anonymkode: 3d4e7...2a5
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #5 Skrevet 7. juni 2017 6 minutter siden, Himmel og hav skrev: Det er bare fem uker siden du fødte et barn og ommøblerte underlivet. Det tar tid før ting går seg til der nede, men knipeøvelser er uansett bra, og så tar du det opp med legen når du skal til kontroll. Skulle det være at du har blitt litt lekk, så er det mye som kan gjøres. Ja vet det ikke er så lenge siden. Men på alle sider jeg googler virker det som at det skal ha gått over til nå om det hadde vært noe forbigående :/ Anonymkode: 3d4e7...2a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå