Gå til innhold

Gammelt bilsete, facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet
17 timer siden, Blair Waldorf skrev:

hvorfor bryr du deg ? dette har du ingenting med 

Fordi hun utsetter andres barn for fare!?

Anonymkode: b4d5d...138

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IMG_0343.JPG

IMG_0340.PNG

IMG_0341.PNG

IMG_0342.PNG

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

IMG_0343.JPG

IMG_0340.PNG

IMG_0341.PNG

IMG_0342.PNG

Da har du meldt fra om det regner jeg med?

Anonymkode: fb3d0...d2c

Skrevet

Sendt meld til kjøper nå 😊

Skrevet

Ikke bare send melding til selger, men legg inn same skjermdump i tråden slik at de som byr ser....i tilfelle selger fremdeles gir blaffen og selger på privat melding.

Skrevet
3 minutter siden, +++ skrev:

Ikke bare send melding til selger, men legg inn same skjermdump i tråden slik at de som byr ser....i tilfelle selger fremdeles gir blaffen og selger på privat melding.

Får dessverre ikke gjort det da selger har slettet det.. men tok screenshot som jeg postet lenger opp, på orginal bilde står navet på hun som vant. Søkte henne opp og sendte hun pm. Skrev at jeg hadde fått det bekreftet av besafe at setet var eldre enn oppgitt og at jeg bare ville informere henne, å hvis hun ville kunne hun få kopi av chatloggen med besafe om hun ville ta det opp med selger...

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Får dessverre ikke gjort det da selger har slettet det.. men tok screenshot som jeg postet lenger opp, på orginal bilde står navet på hun som vant. Søkte henne opp og sendte hun pm. Skrev at jeg hadde fått det bekreftet av besafe at setet var eldre enn oppgitt og at jeg bare ville informere henne, å hvis hun ville kunne hun få kopi av chatloggen med besafe om hun ville ta det opp med selger...

Så bra :tommelsmil:

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bra :)

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Meld hun til gruppen og, så blir hun kanskje utestengt

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

IMG_0343.JPG

IMG_0340.PNG

IMG_0341.PNG

IMG_0342.PNG

Takker, der har du bevisene :)

anbefaller at du melder selger til admin i gruppa og ser om du får kontakt med vedkomne som kjøpte setet. Greit at vedkomne blir informert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...