Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #26 Skrevet 8. juni 2017 17 timer siden, Blair Waldorf skrev: hvorfor bryr du deg ? dette har du ingenting med Fordi hun utsetter andres barn for fare!? Anonymkode: b4d5d...138
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #28 Skrevet 8. juni 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Anonymkode: b4d5d...138 Da har du meldt fra om det regner jeg med? Anonymkode: fb3d0...d2c
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #29 Skrevet 8. juni 2017 Sendt meld til kjøper nå 😊 Anonymkode: b4d5d...138
It's all about me Skrevet 8. juni 2017 #30 Skrevet 8. juni 2017 Ikke bare send melding til selger, men legg inn same skjermdump i tråden slik at de som byr ser....i tilfelle selger fremdeles gir blaffen og selger på privat melding.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #31 Skrevet 8. juni 2017 3 minutter siden, +++ skrev: Ikke bare send melding til selger, men legg inn same skjermdump i tråden slik at de som byr ser....i tilfelle selger fremdeles gir blaffen og selger på privat melding. Får dessverre ikke gjort det da selger har slettet det.. men tok screenshot som jeg postet lenger opp, på orginal bilde står navet på hun som vant. Søkte henne opp og sendte hun pm. Skrev at jeg hadde fått det bekreftet av besafe at setet var eldre enn oppgitt og at jeg bare ville informere henne, å hvis hun ville kunne hun få kopi av chatloggen med besafe om hun ville ta det opp med selger... Anonymkode: b4d5d...138
It's all about me Skrevet 8. juni 2017 #32 Skrevet 8. juni 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Får dessverre ikke gjort det da selger har slettet det.. men tok screenshot som jeg postet lenger opp, på orginal bilde står navet på hun som vant. Søkte henne opp og sendte hun pm. Skrev at jeg hadde fått det bekreftet av besafe at setet var eldre enn oppgitt og at jeg bare ville informere henne, å hvis hun ville kunne hun få kopi av chatloggen med besafe om hun ville ta det opp med selger... Anonymkode: b4d5d...138 Så bra
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #33 Skrevet 8. juni 2017 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Får dessverre ikke gjort det da selger har slettet det.. men tok screenshot som jeg postet lenger opp, på orginal bilde står navet på hun som vant. Søkte henne opp og sendte hun pm. Skrev at jeg hadde fått det bekreftet av besafe at setet var eldre enn oppgitt og at jeg bare ville informere henne, å hvis hun ville kunne hun få kopi av chatloggen med besafe om hun ville ta det opp med selger... Anonymkode: b4d5d...138 Bra Anonymkode: fb3d0...d2c
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #34 Skrevet 8. juni 2017 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Får dessverre ikke gjort det da selger har slettet det.. men tok screenshot som jeg postet lenger opp, på orginal bilde står navet på hun som vant. Søkte henne opp og sendte hun pm. Skrev at jeg hadde fått det bekreftet av besafe at setet var eldre enn oppgitt og at jeg bare ville informere henne, å hvis hun ville kunne hun få kopi av chatloggen med besafe om hun ville ta det opp med selger... Anonymkode: b4d5d...138 Meld hun til gruppen og, så blir hun kanskje utestengt Anonymkode: fb3d0...d2c
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 8. juni 2017 #35 Skrevet 8. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Anonymkode: b4d5d...138 Takker, der har du bevisene anbefaller at du melder selger til admin i gruppa og ser om du får kontakt med vedkomne som kjøpte setet. Greit at vedkomne blir informert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå