Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 Her bruker jeg gjerne Mills potetmos og den svarte boksen med tikka masala (toro tror jeg?). Blir mye bedre enn når jeg lager selv 😁 posetomatsuppe med ekstra tomatpure er også en kjapp og god løsning her! Anonymkode: d6f28...516
Tøystykke Skrevet 7. juni 2017 #2 Skrevet 7. juni 2017 Toro Risgrøt, tomatsuppe, Toro blomkålsuppe, tikka masala (liker alle variantene, jeg), potetmos med gressløk,
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 Tomatsuppe, Blomkålsuppe, barnaisesaus, Italiensk gryte bruker vi en sjelden gang. Putter som oftest oppi ekstra ting. Anonymkode: 0457a...296
Himmel og hav Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 Toro ertesuppe, Maggi potetmos og Jacobs pastasaus.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #5 Skrevet 7. juni 2017 Mamma bruker mye poser da hun lagde mat og jeg ble voksen før jeg skjønte at jeg faktisk liker potetmos, fordi det smaker noe helt annet enn de ekle posene mamma serverte☺ Selv bruker jeg toro tikka masala og tomatsuppe, begge etter barnas ønske. Ellers er det sjelden jeg bruker poser. Ikke fordi jeg er veldig opptatt av å lage mat fra bunnen, men fordi det stort sett smaker veldig mye bedre og ikke tar veldig mye lengre tid. Anonymkode: d8604...8f4
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #6 Skrevet 7. juni 2017 Jeg mener ikke være snobbete, men jeg kan faktisk ikke komme på noe. Verken supper, gryter, sauser eller kaker. Anonymkode: 3326b...eeb
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #7 Skrevet 7. juni 2017 Alt dette er vel kanskje ikke direkte posemat, men det er ferdigmat : mix for ovnsgratinert laks - toro mix for ovnsgratinert kylling - toro lasagne - toro indisk tandoori chicken - toro sjysaus - toro bretagne kyllingsaus - toro tikka masala kyllinggryte- toro bali kyllinggryte - toro bolognese gryte - toro raspeballer - toro enchilada kit - oldelpaso sweet & sour glass - uncle ben's oystersaus - blue dragon sweet& sour - blue dragon Anonymkode: f472d...7b5
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #8 Skrevet 7. juni 2017 Fersk kjøtt og meierivarer samt friske grønnsaker som bæres inn i poser fra kjøpmannen Fisk fisker vi selv i fjorden. Anonymkode: 7dca8...a6b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #9 Skrevet 7. juni 2017 Er stort sett ikke noe glad i posemat, men liker veldig godt i desserter i pulverform fra Frankrike. Anonymkode: c20c7...2b8
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #10 Skrevet 7. juni 2017 Er veldig glad i piano sjokoladepudding og vaniljesaus. Og tandorikylling fra toro. Og komlemelet fra stangeland mølle. Og de hjemmelaga kjøttkakene må serveres med toro fløtesaus, hvis ikke smaker det ikke som bestemors. 😊 Jeg er veldig glad i lage mat selv, men noen ganger er det en spesiell smak som frister. Jeg lager feks ofte skikkelig sjokoladepudding, men noen ganger er det pianos smak som frister mest.😊 Halvfabrikat og helt hjemmelaga er to ulike produkter for meg, og blir som å sammenlikne hummer og kanari. Hver til sitt bruk. Anonymkode: ca6b4...f09
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #11 Skrevet 7. juni 2017 Eneste posematen jeg lager er bernesaus... Etter at jeg begynte å lage alt fra bunnen av (måtte tilogmed lære meg og lage hvit og brun saus 🤦🏻♀️) pga allergi syntes jeg det meste av posemat stort sett smaker det samme -salt og fett/smør. Ah, Toro tomatsuppe. Når jeg må ha noe kjapt blir det posesuppe som base, og en boks hakkede tomater med basilikum, gulerøtter og litt melk som Moses med stavmikser etter koking. Med pølsebiter , egg og rundstykker til. -De yngstes favoritt Anonymkode: fa73b...793
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #12 Skrevet 7. juni 2017 Det eneste vi bruker i pulverform er tomatsuppe en sjelden gang. Og en "Toro"-variant av satay som vi kjøper på asiatisk Den har marinade til kyllingen og pulver til satsysausen... Veldig godt! (Men sikkert kjipt sammenlignet med satay fra bunnen?) Ellers er det meste av posemat jeg har fått servert salt, platt og kjedelig. Lager maten bedre selv😉 Anonymkode: 9a21b...102
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #13 Skrevet 7. juni 2017 Lyse muffins, lasagne, tomatsuppe, fløtesaus, brownies. Anonymkode: 8aeb2...05a
Yellow Brick Road Skrevet 7. juni 2017 #14 Skrevet 7. juni 2017 Selv om jeg gjerne lager tomatsuppe selv, så smaker det godt med vanlig Toro tomatsuppe av og til. Det er rett og slett to forskjellige ting, gode på hver sin måte. Bearnaisesausen er også god, så pass god at jeg rett og slett ikke gidder å lage den selv ganske ofte. Piano vaniljesaus er kjempegod. Av ting jeg vanligvis lager selv, men som jeg lar halvfabrikatfolkene hjelpe meg med når jeg ikke skal lage mat hjemme på mitt eget kjøkken eller en og annen gang når jeg ikke gidder å lage det selv er: Toro Blomkålsuppe, Lys muffins, Peppersaus, Bretagne kyllingsaus og Mexicansk gryte. Frossen-pizza fra Dr Oetker, rundstykker fra Hatting og sikkert noe mer også som jeg ikke kommer på i farten.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #15 Skrevet 7. juni 2017 Indiske retter som tikka masala og kylling tandori. Toro funker bra da😍 Anonymkode: f565b...2e1
Yellow Brick Road Skrevet 7. juni 2017 #16 Skrevet 7. juni 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg mener ikke være snobbete, men jeg kan faktisk ikke komme på noe. Verken supper, gryter, sauser eller kaker. Anonymkode: 3326b...eeb Men hvorfor svarer du da, når du ikke kan svare på spørsmålet som HI stiller?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #17 Skrevet 7. juni 2017 Toro sin panacotta er bedre en noen annen hjemmelaget eller restaurant-kjøpt jeg er smakt. Elsker den! Anonymkode: 45a8f...d9a
Mandala Skrevet 8. juni 2017 #18 Skrevet 8. juni 2017 Ertestuing, snittebønnestuing. Kjøpte bearnaisesaus her en dag, da var det år siden sist, men den var god. Har også nettopp oppdaget fiskesauser, dvs hollandaise. God den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå