Gå til innhold

Noen ingeniører her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å videreutdanne meg. Er mange år siden jeg satt på skolebenken, så er litt usikker. Er snakk om å være i full jobb, med en samling per semester. Tre årig. Noen som kan fortelle meg om studiumet? Er det overkommelig? Hvor mye tjener dere i året?

Anonymkode: d4fe4...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg studerte for mange år siden og videreutdannet meg til siv.ing (bygg). Det er et ganske tøft studium og du må like og forstå matte godt, særlig hvis du skal studere mest på egenhånd. Jeg ville nok ha tatt det på litt mer enn tre år hvis jeg skulle jobbet fullt ved siden av. Jeg synes det hørtes litt tøft ut. Du skal jo leve samtidig. Hvis du i tillegg har barn så må du jo bruke litt tid på dem også. Jeg tjener 900 000 i året og har en bra jobb. Det er spennende å være ingeniør, så det kan jeg anbefale. 

Anonymkode: b5693...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg studerte for mange år siden og videreutdannet meg til siv.ing (bygg). Det er et ganske tøft studium og du må like og forstå matte godt, særlig hvis du skal studere mest på egenhånd. Jeg ville nok ha tatt det på litt mer enn tre år hvis jeg skulle jobbet fullt ved siden av. Jeg synes det hørtes litt tøft ut. Du skal jo leve samtidig. Hvis du i tillegg har barn så må du jo bruke litt tid på dem også. Jeg tjener 900 000 i året og har en bra jobb. Det er spennende å være ingeniør, så det kan jeg anbefale. 

Anonymkode: b5693...c2d

Gikk du 5-årig bygg ved NTNU i Trondheim, eller tok du først bachelor for så å ta master? 

Hvilket område er det du jobber innenfor nå?

Jeg holder på å utdanne meg til byggingeniør nå i voksen alder med små barn. Til tider hektisk, men veldig overkommelig.

Anonymkode: 9321d...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok først bachelor i Norge og så master i England. Jeg jobber innen VA og VVS

Anonymkode: b5693...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...