Gå til innhold

The one that got away

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gamle flammer - hvor er de nå? Hvis man treffer dem eller googler dem er det nok lett at flammen slukner. Fant akkurat ut at en gammel flamme fra ungdomstiden er blitt verdens kjedeligste mann. Den gangen trodde jeg bare han var vakker, taus og mystisk - men han hadde bare ingenting å si, det var derfor han var taus... Noen liknende opplevelser?

Anonymkode: d4727...7d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en på videregående jeg var veldig interessert i. Flørta en del og var på et par fester sammen, men det skjedde aldri noe mellom oss til tross for at vi begge var tiltrukket av hverandre. For et par år siden endte jeg opp på et nach med han og noen andre fra skolen. Lang historie kort: han var nå gift og hadde barn, men på slutten av kvelden endte han opp på et soverom med ei annen jente fra klassen. For å si det sånn, the one I'm happy that got away ;)

Anonymkode: 8d666...05b

Skrevet

Jeg hadde skikkelig dårlig smak da jeg var yngre, er glad samtlige (og jeg) slapp unna :legrine:

Hatt en litt motsatt opplevelse, hvor en jeg ikke engang tenkte på da jeg var ung har blitt en jeg nå synes er fantastisk, men han kommer nok dessverre til å bli "the one that got away" :frown: 

Anonymkode: 00b05...ac1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...