Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Og hvor lenge på kvelden? Anonymkode: 2e296...a3c
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 Mine har ikke likt å være alene hjemme etter leggetid, men de kunne godt dra på telttur å sove alene i skogen (200 m fra huset). Før de skulle legge seg kunne de godt være alene, men vi begrenser det gjerne til ca 3 timer om det er på kvelden. Anonymkode: 2717c...8b9
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 De pleier ikke være alene egentlig. Men det hender selvfølgelig jeg drar på butikken uten dem, eller må på et foreldremøte mens mannen jobber kveld. Da kan de være alene et par timer uten at det er noe problem. Nå er mine litt eldre da, 8, 10 og 13 år, så de kunne helt sikkert vært hjemme flere timer, men tror aldri jeg har vært borte med en et par timers tid. Har aldri vært borte fra eldste etter hans sengetid, men han har lagt de minste mens jeg har vært f.eks på et foreldremøte, det har han kunne gjøre i flere år. Anonymkode: 9fd6b...e27
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #5 Skrevet 7. juni 2017 Mine er 8 og 9. De kunne sikkert vært alene en arbeidsdag uten problem, men vi har ikke hatt behov. Meste er vel et par-tre timer. Men de elsker å være alene. På kvelden er alltid en av oss hjemme for vi har en 2 åring og😃 Anonymkode: af25c...fc0
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #8 Skrevet 7. juni 2017 Her er datteren min alene fra ca 1445 til 2030. Jeg jobber kveld. Hun er 10 år. Anonymkode: c2f3b...1d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå