Gå til innhold

Hvilke farge på strømpebukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en blå kjole og svarte sko. 

Anonymkode: 8a91a...a60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok tatt solarium 3 ganger og gått uten strømpebukse. Jeg elsker å gå med strømpebukse hehe. Samme om det er sommer eller vinter.

Men! Jeg var i barnebursdag. Jeg var den enste mamman som hadde på meg "hudfarget" strømpebukse. Det ble varmt og jeg tenkte at de andre viser jo beina. Så da tok jeg den av. 

Jeg ville brukt "hudfarget " strømpebukse på denne tiden av året og svært på vinteren 😊

Anonymkode: 33267...6da

Skrevet

Høres rart ut med blå kjole og svarte sko, men det er nå en annen sak... Jeg svarer svart eller ingen strømpebukse uansett. 

Anonymkode: 1df09...102

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høres rart ut med blå kjole og svarte sko, men det er nå en annen sak... Jeg svarer svart eller ingen strømpebukse uansett. 

Hvilke farge på sko da? 

Skrevet

Med mindre det er svært kaldt der du bor, er det finest å gå uten. Nå på sommeren synes jeg også det passer bedre med for eks nude sko enn svarte. 

Skrevet

Jeg er vel over gjennomsnittet glad i farger, så jeg ville valgt grønn, orange eller lilla. Ellers er det helt greit å gå rundt med melkehvite legger på denne tiden av året. Vi er ikke alle like velsignet når det kommer til leggfarge :D

Skrevet

Nude strømebukse eller ingenting (du kan smøre leggene med selvbruningskrem)

Anonymkode: 4691f...f4b

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvilke farge på sko da? 

Hva som helst annet egentlig! Lys brunt skinn eller nude synes jeg er fint. Eller en knallfarge, som lakserosa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...