Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Har en blå kjole og svarte sko. Anonymkode: 8a91a...a60
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Jeg hadde nok tatt solarium 3 ganger og gått uten strømpebukse. Jeg elsker å gå med strømpebukse hehe. Samme om det er sommer eller vinter. Men! Jeg var i barnebursdag. Jeg var den enste mamman som hadde på meg "hudfarget" strømpebukse. Det ble varmt og jeg tenkte at de andre viser jo beina. Så da tok jeg den av. Jeg ville brukt "hudfarget " strømpebukse på denne tiden av året og svært på vinteren 😊 Anonymkode: 33267...6da
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 Høres rart ut med blå kjole og svarte sko, men det er nå en annen sak... Jeg svarer svart eller ingen strømpebukse uansett. Anonymkode: 1df09...102
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Høres rart ut med blå kjole og svarte sko, men det er nå en annen sak... Jeg svarer svart eller ingen strømpebukse uansett. Anonymkode: 1df09...102 Hvilke farge på sko da? Anonymkode: 8a91a...a60
Blondzilla Skrevet 7. juni 2017 #5 Skrevet 7. juni 2017 Med mindre det er svært kaldt der du bor, er det finest å gå uten. Nå på sommeren synes jeg også det passer bedre med for eks nude sko enn svarte.
Himmel og hav Skrevet 7. juni 2017 #6 Skrevet 7. juni 2017 Jeg er vel over gjennomsnittet glad i farger, så jeg ville valgt grønn, orange eller lilla. Ellers er det helt greit å gå rundt med melkehvite legger på denne tiden av året. Vi er ikke alle like velsignet når det kommer til leggfarge
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #7 Skrevet 7. juni 2017 Nude strømebukse eller ingenting (du kan smøre leggene med selvbruningskrem) Anonymkode: 4691f...f4b
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #8 Skrevet 7. juni 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvilke farge på sko da? Anonymkode: 8a91a...a60 Hva som helst annet egentlig! Lys brunt skinn eller nude synes jeg er fint. Eller en knallfarge, som lakserosa. Anonymkode: 1df09...102
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå