Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Hvordan skal skolen håndtere lærermobbing. Inspirert av den "matboks" tråden, og regntøy tråden. Jeg fikk mange slike "sjekk byttekorga min" lapper på barna mine i barnehagen. Jeg ble ganske irritert da det ikke var særlig ofte at det stemte at det var mangelfult i byttekorga. Jeg tenker at det blir misbrukt bevisst, for å irritere meg, eller henge ut meg, eller barna mine. Vi har også hatt en del problemer med lærer mobbing på skolen til barna mine, uten at noen av de har vært implisert i dette, så vet vi at andre barn har hatt manglende støtte hos lærer, og rektor har tatt lærer sin side gjentatte ganger. At lærere forskjellsbehandler, noen barn er yndlinger, og andre er det motsatte. Hva skal en gjøre om slikt skjer i et klasserom, hvordan si til egne barn at slikt faktisk ikke er greit, og hvordan støtte den eleven det gjelder, og hvordan hjelpe foreldrene. Det er jo en ond sirkel, klager de, jo mer aggressiv blir læreren mot det aktuelle barnet, og om en som forelder da gjør ingenting, så støtter en ikke barnet, og den samme problemstillinga er jo noe andre foreldre også må ha i tankene, da en ikke synes det er særlig ok at egne barn skal lære at slikt er ok. At de selv, eller andre elever blir satt på pidestall og en annen med elev trakket ned i driten av en lærer. Hvilke rutiner skal det være på plass for å avdekke slikt, hva skal rektor gjøre, og hvilke rutiner skal rektor ha for å avhjelpe slikt. Kan man be om at læreren blir fjernet? Hva skal til for å få læreren fjernet? Så ber man om å få læreren fjernet, så sier rektor at det er så mange foreldre som er så veldig godt fornøyd med den læreren, da gjerne foreldre til de elevene som er satt på pidestall og får super behandling. Dere som jobber i skolen? Hvilke systemer er på plass på din arbeidsplass for dette? Anonymkode: bd605...24f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg fikk mange slike "sjekk byttekorga min" lapper på barna mine i barnehagen. Jeg ble ganske irritert da det ikke var særlig ofte at det stemte at det var mangelfult i byttekorga. Jeg tenker at det blir misbrukt bevisst, for å irritere meg, eller henge ut meg, eller barna mine Tror du virkelig det? Tror du ikke de ansatte har andre ting å tenke på, enn å prøve å irritere foreldre eller henge ut de og barna. Anonymkode: 35664...72d
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror du virkelig det? Tror du ikke de ansatte har andre ting å tenke på, enn å prøve å irritere foreldre eller henge ut de og barna. Anonymkode: 35664...72d De burde jo ikke ha det, men hva er årsaken til sånt da? Hvorfor gjøres det da? Hvorfor klistre på slike lapper på en full byttekorg? Hvorfor fortsette med det, etter at de er blitt gjort oppmerksom på det? De fleste av oss vet at det finnes idioter i denne verden, usympatiske sådanne, som bruker hver eneste lille sjanse i sitt triste lille liv til å ville drite ut småunger, eller visse andre voksne. Er jo naivt å tro noe annet. Anonymkode: bd605...24f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: De burde jo ikke ha det, men hva er årsaken til sånt da? Hvorfor gjøres det da? Hvorfor klistre på slike lapper på en full byttekorg? Hvorfor fortsette med det, etter at de er blitt gjort oppmerksom på det? De fleste av oss vet at det finnes idioter i denne verden, usympatiske sådanne, som bruker hver eneste lille sjanse i sitt triste lille liv til å ville drite ut småunger, eller visse andre voksne. Er jo naivt å tro noe annet. Anonymkode: bd605...24f Antagelig for at de var litt sløve og ikke fant det de ville. J Anonymkode: 35664...72d
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 Det er råtne epler overalt men svært få lærere prøver å mobbe elevene sine. Men lærere er mennesker og noen elever er svært krevende og ,surprise, har foreldre som er tilsvarende. Anonymkode: bc512...b1a
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #6 Skrevet 7. juni 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Antagelig for at de var litt sløve og ikke fant det de ville. J Anonymkode: 35664...72d Eller fordi det manglet tøy Selv om skiftekurven er full betyr ikke det at det ligger det barnet trenger der. For å overdrive litt så hjelper det ikke så mye at kurven er full av framvekst sommertur når barnet trenger Ullundertøy og votter i desember. Anonymkode: 03cb7...815
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå