Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Har ikke spesielt lyst til å dra til London om 14 dager, med 3 barn, etter enda ett nytt terrorangrep. Men uroligheter er gyldig avbestillingsgrunn kun når UD fraråder å reise dit. Og det er kun de som reiser til og med 9.juni som får avbestille og få refundert pengene. Vil helst få avbestilt turen så snart som mulig og evt bestilt en sydentur istede. Så det å bli syk i siste liten er ikke akkurat det jeg satser på. Den ene datteren min skadet foten sin for en del uker tilbake, og går fremdeles på krykker. Da jeg bestilte turen hadde jeg aldri kommet til å tro at hun fremdeles skulle gå på krykker. Jeg tenker at om det evt skulle skje noe (selv om det er veldig lite sansynlig) er ikke hun i stand til å løpe eller forflytte seg noe raskt. Og jeg kan ikke akkurat løpe fra datteren min heller. Turen vil i så fall bli lite trivelig med masse bekymringer hele tiden. Men er dette en god nåk grunn til å få en sykemelding av legen, og få avbestilt turen? Kom gjerne med tips til ting jeg kan legge ved når jeg skal snakke med legen og evt andre løsninger. Anonymkode: 75aeb...1ce
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Pls svar. Trenger virkelig hjelp Anonymkode: 75aeb...1ce
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 Hvordan kjøpte du turen da? Jeg har kjøpt sommerens hotellopphold på en slik måte at jeg kan avbestille inntil fire dager før jeg kommer kostnadsfritt, jeg betaler ikke for rommet før jeg faktisk kommer. Det finnes jo utallige avbestillingsordninger via VISA, reisebyråene osv. Har du virkelig kjøpt en tur som er låst i stein og umulig å komme ut av uten å tape alle pengene? Anonymkode: cef6b...d97
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Pls svar. Trenger virkelig hjelp Anonymkode: 75aeb...1ce Ja, du trenger virkelig hjelp. Men den får du hos en psykolog, ikke her. Anonymkode: a8d3f...637
februarprins2013 Skrevet 7. juni 2017 #5 Skrevet 7. juni 2017 hadde dratt, tryggeste stedet og være nå
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #6 Skrevet 7. juni 2017 Jeg hadde dratt. London er en kjempe stor by. Hadde følt meg trygg. Anonymkode: 55856...323
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #7 Skrevet 7. juni 2017 Det er like stor sjans for at de angriper et feriested i "syden" .... Anonymkode: dbde4...244
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå