Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Både jeg og barna er glad i bøker, men 199kr mnd? Barna liker godt at det er lydbøker for barn der og hører på det om kvelden nå. (Gratis prøveperiode på 14 dager) er det verdt pengene? Anonymkode: b53fd...b07
Leverpostei Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Jeg syns det! Finner ikke så veldig mye til meg der, men til ungene er det gull. Bruker hver eneste dag, på sengen, i bilen, på ferie, i badekaret - hele tiden! Har hatt Storytel i ca to år.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 Hvor gamle barn har du? 😊 Anonymkode: b53fd...b07
Leverpostei Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvor gamle barn har du? 😊 Anonymkode: b53fd...b07 Jeg? 4 og 8. 😊
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 Jeg synes det er verdt det akkurat nå. Sliter med ptsd, og sliter med veldig mye indre stress. Og jeg elsker egentlig å lese bøker, men nå er det vanskelig for meg, grunnet stresset. Jeg bruker det da jeg skal legge meg, og da jeg skal ut. For hører jeg på bok ute, så er jeg liksom i min egen boble. Det gjør det mye lettere. Men da jeg blir bedre, så vil jeg heller lese bøker selv. Anonymkode: ee9c9...03c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #6 Skrevet 6. juni 2017 Om du liker lydbøker er det mange bøker for pengene. Anonymkode: 7da50...ca6
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #7 Skrevet 6. juni 2017 Ja, ja og JA! jeg elsker bøker men har "aldri" tid til å lese, men lydbok setter jeg gjerne på når jeg gjør husarbeid etc. I tillegg tar vi gjerne lydbok over høytaleranlegget når vi kjører bil (kobler til med bluetooth). Setter også på til mini på kvelden, og setter da gjerne på at den stopper avspillingen automatisk etter feks 15 minutt. er veldig glad i storytel Anonymkode: 1f1ee...23a
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #8 Skrevet 6. juni 2017 Nei synes det er for dyrt Anonymkode: 550af...da7
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #9 Skrevet 6. juni 2017 Nei altfor dyrt! Å er helt latterlig å betale 199 kr også kan du kun høre på lydbok så lenge du er betalende medlem.For den stive prisen så burde du kunne laste ned lydboken så du kunne lagret den på pc, å hørt så mye du ville på den uten å være medlem. Anonymkode: c34ac...fee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå