Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Har prøvd å google litt og sitter igjen skremt. Hjelper visst ingenting, får mange bivirkninger og blir tykk. Anonymkode: a8a9e...fc6
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Jeg ble kjempedårlig, og sluttet med det igjen. Anonymkode: 08de7...80e
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 Alle medisiner har bivirkninger, for noen. Men alle får selvfølgelig ikke bivirkninger, og hadde ingen blitt hjulpet hadde de blitt tatt av markedet. Er du såpass deprimert at legen mener du skal prøve slike medisiner så gjør du det, gi det f.eks 3 mnd og se hvordan du føler deg da. Så gjør du opp status sammen med lege, hjelper det, har du mye bivirkninger osv. Kanskje har du noen bivirkninger, men føler deg så bra i psyken at det er verdt å leve med. Kanskje har du ingen bivirkninger og føler deg veldig mye bedre. Kanskje føler du deg ikke noe særlig bedre men har mye bivirkninger. Dette er umulig å svare på før akkurat din kropp har prøvd, og veldig mange får så god hjelp at det er verdt et forsøk. Anonymkode: b3d54...daa
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 Hi, ikke Google medisiner, du får bare negative erfaringer og blir bare mer skremt. Jeg googlet medisiner og fikk nøya. Brukte 2 år på å starte på dem, de negative kommentarene skremte meg. Og jeg fikk nytt liv med dem, det eneste jeg angrer på er at jeg ikke startet på de før. Tro meg! Husker når min behandler en gang sa; på nettet leser du som regel negative kommentarer, for de som medisinen hjalp sitter ikke på nettet og roser de opp. Anonymkode: 57f7f...39a
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Husker når min behandler en gang sa; på nettet leser du som regel negative kommentarer, for de som medisinen hjalp sitter ikke på nettet og roser de opp. Det er veldig sant det du sier der Anonymkode: 08de7...80e
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #6 Skrevet 6. juni 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hi, ikke Google medisiner, du får bare negative erfaringer og blir bare mer skremt. Jeg googlet medisiner og fikk nøya. Brukte 2 år på å starte på dem, de negative kommentarene skremte meg. Og jeg fikk nytt liv med dem, det eneste jeg angrer på er at jeg ikke startet på de før. Tro meg! Husker når min behandler en gang sa; på nettet leser du som regel negative kommentarer, for de som medisinen hjalp sitter ikke på nettet og roser de opp. Anonymkode: 57f7f...39a Det gjelder det meste egentlig Er du gravid finner du de verste fødselshistoriene, skal du trekke en visdomstann finner du horrorhistorier om alt som kan gå galt, leter du etter erfaringer om en spesiell butikk finner du de som ikke var fornøyd med servicen og googler du en medisin finner du selvfølgelig de mest groteske bivirkninger For alle de som hadde en fin fødsel, alle de tusen menneskene som trakk visdomstanna helt uten problemer osv de gidder ikke sitte på nettet og skrive side opp og side ned om det. Du finner bare de negative erfaringene, de frustrerte og sinna brukerne som føler for å klage litt. De som er fornøyd driver med helt andre og lykkeligere ting Anonymkode: b3d54...daa
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #7 Skrevet 6. juni 2017 Om de ikke hadde hjulpet mange, ville de nok vært byttet ut med noe bedre... Jeg ble ikke tykk. Ble verre i en liten periode, men så ble jeg så utrolig mye bedre!!! Og idag bruker jeg ingenting 😊 Verken psykolog eller medisiner. Anonymkode: ae561...ae7
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #8 Skrevet 6. juni 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det gjelder det meste egentlig Er du gravid finner du de verste fødselshistoriene, skal du trekke en visdomstann finner du horrorhistorier om alt som kan gå galt, leter du etter erfaringer om en spesiell butikk finner du de som ikke var fornøyd med servicen og googler du en medisin finner du selvfølgelig de mest groteske bivirkninger For alle de som hadde en fin fødsel, alle de tusen menneskene som trakk visdomstanna helt uten problemer osv de gidder ikke sitte på nettet og skrive side opp og side ned om det. Du finner bare de negative erfaringene, de frustrerte og sinna brukerne som føler for å klage litt. De som er fornøyd driver med helt andre og lykkeligere ting Anonymkode: b3d54...daa Riktig, akkurat det jeg mener. Det verste en kan gjøre for seg selv er å lese på nettet. Det gjorde jeg og angrer, derfor jeg vil nå ut til Hi så hun ikke går i samme fella. Jeg hadde i tillegg angst for tabletter men jeg klarte å vinne frykten. Klarer jeg klarer de fleste det👍 Anonymkode: 57f7f...39a
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #9 Skrevet 7. juni 2017 Si det til fastlegen. Jeg ble aldri mett på en type anti-dep. Var aldri sulten på en annen. Svetta som en gris på en tredje. Fikk aldri orgamse på en fjerde. Det her fucker med hjernen din. Det er alltid bivirkninger. Husker ikke hvilke som var hvilke, men snakk med legen din da. Anonymkode: 4da3d...4af
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #10 Skrevet 7. juni 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Si det til fastlegen. Jeg ble aldri mett på en type anti-dep. Var aldri sulten på en annen. Svetta som en gris på en tredje. Fikk aldri orgamse på en fjerde. Det her fucker med hjernen din. Det er alltid bivirkninger. Husker ikke hvilke som var hvilke, men snakk med legen din da. Anonymkode: 4da3d...4af Men dine erfaringer forteller jo bare om hva DIN KROPP tåler, eller ikke tåler. Det sier ikke noe om HIs kropp. Anonymkode: c07b2...6c5
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #11 Skrevet 7. juni 2017 For venninnen min har det vært redningen. Fra å ligge skjelvende i senga til å være tilbake i jobb. Alt er ikke bra, men hun er enormt mye bedre. Anonymkode: b17e5...140
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #12 Skrevet 7. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men dine erfaringer forteller jo bare om hva DIN KROPP tåler, eller ikke tåler. Det sier ikke noe om HIs kropp. Anonymkode: c07b2...6c5 Hoppet du over spørsmålet : noen med erfaring? Da må man jo bruke egne erfaringer da Anonymkode: 08de7...80e
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #13 Skrevet 8. juni 2017 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Men dine erfaringer forteller jo bare om hva DIN KROPP tåler, eller ikke tåler. Det sier ikke noe om HIs kropp. Anonymkode: c07b2...6c5 Jeg kan vel si fint lite om HVA HIs KROPP tåler. Hva er det med disse hissige caps lock meldingene og så attpåtil er det faktisk spurt om erfaringer. Virker som om noen er på nett og leter etter andres feil og hyler ut for å få ut litt damp. Når de i sin iver faktisk ikke forstår at man har egne erfaringer og ikke andres blir det her bare komisk. Det er 4-5 grupper med anti-dep. Hver gruppe har maaaange forskjellige type piller. Dersom man får respons fra 1 av gruppene så hjelper den typen, men er man plaget av en bivirkning, kan man fint finne en annen type innenfor den gruppen. Bivirkningene er som alltid 1 av 10 får dette. 1 av 100 får dette og 1 av 1000 får dette. Ingen lege kan si noe om hva Hi kommer til å oppleve ved bruken av noen av dem. Anonymkode: 4da3d...4af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå