Gå til innhold

Engstelig hva er det som feiler meg, rare "anfall"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer ofte på kvelden, kan starte med leamus i halsen noen få ganger, eller hjertebank, får en brennende prikkete følelse i hode og skuldre spesielt, blir svimmel, kvalm, får akutt diare og skikkelig frysetokter i lang tid etterpå. Kan få disse "turene" innimellom. Har tenkt om det kan være blodsukker relatert, eller lavt blodtrykk, ekkelt er det iallefall. Har også svimt av en gang. Er litt overvektig, har pcos og er insulinresisstent, men hadde fint langtidsblodsukker sist jeg sjekket. Er ellers sunn og frisk psykisk og fysisk. Har tenkt det sikkert må være angst eller psykisk, men får liksom ikke det til å stemme heller. Har ikke gått til legen med dette annet enn legevakta da jeg svimte av, hjertet var fint. 

Anonymkode: 0881b...c76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke sunn og frisk hvis du er overvektig 

Anonymkode: 0a474...d90

Skrevet

Det er jo noe du absolutt bør ta en tur til fastlegen din med for å få sjekket og ev. få en utredning for, spesielt siden du også har svimt av for det.

Du skriver at du er insulinresistent - passer du kostholdet ditt mtp. det?

Anonymkode: 98a7b...a3d

Skrevet

Jeg er overvektig ja, men les deg opp på i insulinresistens og pcos, ikke lett å holde seg så slank da, gjett om jeg har prøvd i åresvis. Prøver å holde meg unna mye søtsaker og karbo, men klarer det mest periodevis, ikke alltid så enkelt i ett hektisk familieliv. Men virker som disse episodene kommer uten sammenheng om jeg har spist mye, lite eller sunt/usunt. Får også en veldig kropslig uro når når det pågår.

Anonymkode: 0881b...c76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...