Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Vet at sjefen vil bli veldig sur 😞😯 Hva bør jeg gjøre? Bør jeg "spørre om lov"? Anonymkode: f8019...044
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Jeg hadde brydd meg fint lite om sjefen ble sur om du fikk et barn til om du og mannen din har lyst på et til 😊 høres ut som en lite profosjonel sjef Anonymkode: 3d8a8...321
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 Med mindre sjefen er faren til det kommende barnet har han ingenting han skulle sagt. Hvis du vil ha barn så få ett barn Anonymkode: 84fce...6b3
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 Sjefen har ingenting med din familieplanlegging å gjøre, drit i han og bare la han bli sur. Selvfølgelig skal du ikke be om lov, du skal ikke si noe til han før du er så langt på vei at det er naturlig å fortelle det Anonymkode: 12e40...e2e
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 Tusen takk for støtten. Han har sagt rett ut at jeg ikke må få flere og det plager meg veldig 😞 skikkelig uproft ja 😞 Får bare håpe det går fint. Anonymkode: f8019...044
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #6 Skrevet 6. juni 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for støtten. Han har sagt rett ut at jeg ikke må få flere og det plager meg veldig 😞 skikkelig uproft ja 😞 Får bare håpe det går fint. Anonymkode: f8019...044 Hva i alle dager får en sjef til å si det, har du 6 barn og vurderer nr 7 eller? Jeg har fire barn, og må innrømme at jeg grudde meg litt til å fortelle om den fjerde graviditeten. Den var overhodet ikke planlagt og jeg testet positivt to uker etter at jeg hadde begynt jobbe igjen etter nr tre. Alle fire barna har jeg fått mens jeg har jobbet for samme arbeidsgiver... Men min sjef bare lo og gratulerte, mente jeg var litt gal da (sagt på en humoristisk måte), ingen sure miner. Nå har jeg jobbet 18 år i samme bedrift, eldste barnet mitt er 16 år og yngste 8, jeg har minimalt med fravær og jeg er flink i jobben min. Så selv om jeg har hatt fire svangerskapspermisjoner er jeg absolutt en ressurs for arbeidsgiveren min. Anonymkode: 12e40...e2e
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #7 Skrevet 6. juni 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva i alle dager får en sjef til å si det, har du 6 barn og vurderer nr 7 eller? Jeg har fire barn, og må innrømme at jeg grudde meg litt til å fortelle om den fjerde graviditeten. Den var overhodet ikke planlagt og jeg testet positivt to uker etter at jeg hadde begynt jobbe igjen etter nr tre. Alle fire barna har jeg fått mens jeg har jobbet for samme arbeidsgiver... Men min sjef bare lo og gratulerte, mente jeg var litt gal da (sagt på en humoristisk måte), ingen sure miner. Nå har jeg jobbet 18 år i samme bedrift, eldste barnet mitt er 16 år og yngste 8, jeg har minimalt med fravær og jeg er flink i jobben min. Så selv om jeg har hatt fire svangerskapspermisjoner er jeg absolutt en ressurs for arbeidsgiveren min. Anonymkode: 12e40...e2e Sjefen sier MYE rart skal jeg love deg. Dette er første i denne jobben. Har jobbet der i snart 4 år Takk for din erfaring. Godt det gikk bra 😍 Anonymkode: f8019...044
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #8 Skrevet 6. juni 2017 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for støtten. Han har sagt rett ut at jeg ikke må få flere og det plager meg veldig 😞 skikkelig uproft ja 😞 Får bare håpe det går fint. Anonymkode: f8019...044 I alle dager hva pokker har sjefen med det å gjøre da? Sett bort i fra at det ikke er mannen din da, men det nevner du ikke noe om så går ut i fra at han ikke er det! Hadde min sjef sagt noe slik til meg så hadde jeg faktisk tatt det opp med tillitsvalgt/ fagforening, diskriminering er det! Anonymkode: e9ae1...401
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #9 Skrevet 6. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: I alle dager hva pokker har sjefen med det å gjøre da? Sett bort i fra at det ikke er mannen din da, men det nevner du ikke noe om så går ut i fra at han ikke er det! Hadde min sjef sagt noe slik til meg så hadde jeg faktisk tatt det opp med tillitsvalgt/ fagforening, diskriminering er det! Anonymkode: e9ae1...401 Er mye diskriminering ja. Men er ikke noe å gjøre med det. Ikke noe fagforening der 😞 Hi Anonymkode: f8019...044
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #10 Skrevet 6. juni 2017 Meld deg inn i en fagforening så fort som mulig, HI. Da har du noen i ryggen hvis sjefen lager problemer for deg. Og begynn å søke etter en ny jobb - en slik sjef er det uutholdelig å jobbe for i lengden. Finnes det en sjef over denne så kan det være lurt å gå til ham eller henne, men forhør deg da gjerne med fagforeningen du nå melder deg inn i. Gå for et barn til så lenge du og mannen ønsker det, du er ikke gift med sjefen, så han har ikke noe å si i saken Anonymkode: 69df5...a1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå