Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Er 42 i helgen klinte jeg med en på 26. Har hatt det så pyton etterpå. Spurt meg selv hva holder jeg på med? Skikkelig deppet søndag og mandag. Anonymkode: 16986...770
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Er du singel? I så fall, så gjør du det du har lyst til! Du trenger ikke gifte deg med mannen selv om du klinte med ham... Anonymkode: 05426...fda
sug lut Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 Hvorfor skal du føle negativt rundt det - høres ut som det er pga alder? Hadde han vært seksten skulle jeg skjønt det. Men en voksen mann er da bare bra.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 Takk for litt positiv tilbakemelding. Var litt godt å høre. Mer singel over alderen jeg tenker på, men som dere sier. Må ikke gifte meg og han er ikke 16. Anonymkode: 16986...770
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 Ikke noe problem det vel. Begge er jo voksne. Anonymkode: 1a33e...e3b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #6 Skrevet 6. juni 2017 Jeg tenker: Lucky you Anonymkode: 7f442...6f0
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #8 Skrevet 6. juni 2017 Jeg tenker at om dette gir deg bondeanger og får deg til å føle deg helt pyton så har ikke du gjort mye galt i ditt liv Herlighet, du har jo ikke vært litt rampete engang, du bare koste litt med en mann som hadde lyst til å kose med deg. Ingen skade skjedd, bare litt kos og hygge. Anonymkode: 1eabc...7f0
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #9 Skrevet 6. juni 2017 Du har nok rett. Ikke gjort mye sånt. Så er gjerne derfor jeg reagerte sånn. Anonymkode: 16986...770
MerraSomGår Skrevet 6. juni 2017 #10 Skrevet 6. juni 2017 Du er jo en hellig engel om du får kvaler over noe slikt. Om du dopet han ned og voldtok han, burde du føle deg ille. Litt klinings liksom, whats the deelioo?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #11 Skrevet 6. juni 2017 Min 40 års gamle veninne er kjæreste og samboer med en på 26. Tror til og med de puler.. Ha ha ha!!! Anonymkode: 2c7cb...d6b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #12 Skrevet 6. juni 2017 Tenker ikke annet enn at jeg blir misunnelig! Anonymkode: 4aeb8...bac
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #13 Skrevet 6. juni 2017 Haha! Give me some! Anonymkode: bfcb5...cb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå