Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Hat vært alene i 5 år og det har gått fint. Nå i det siste er jeg blitt sexuelt frustrert. Var med en hjem for en tid tilbake og da er alt blitt mye være. Savner nærkontakt osv. Hva gjør jeg? Anonymkode: 00fe0...d3b
Manubrium Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Du skaffer deg en sexpartner og får dekt behovet. Når vi er sultne, spiser vi. Når vi er tørste, drikker vi. Hvorfor skal det være annerledes med sex?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 6 minutter siden, Manubrium skrev: Du skaffer deg en sexpartner og får dekt behovet. Når vi er sultne, spiser vi. Når vi er tørste, drikker vi. Hvorfor skal det være annerledes med sex? Har tenkt litt det samme, men redd jeg blir mer frustrert ved evt følelser involvert. Men kan vel ikke tenke sånn. Da må man slutte å leve. Anonymkode: 00fe0...d3b
Manubrium Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 11 hours ago, Anonym bruker said: Har tenkt litt det samme, men redd jeg blir mer frustrert ved evt følelser involvert. Men kan vel ikke tenke sånn. Da må man slutte å leve. Anonymkode: 00fe0...d3b Er det helt uaktuelt å få følelser for noen da? Sex er viktig for de aller, aller fleste. Det kan bli et fattig liv uten.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 6 minutter siden, Manubrium skrev: Er det helt uaktuelt å få følelser for noen da? Sex er viktig for de aller, aller fleste. Det kan bli et fattig liv uten. Hadde vært kjekt om jeg fant en jeg fikk følelser for og han for meg. Mente mer visst det bare er for sex og jeg fikk det. Da blir det komplisert. Enig, sex betyr mye. Vært uten det for lenge kjenner jeg, men savner mest den nærkontakten og å ligge inn til og kose. Anonymkode: 00fe0...d3b
Manubrium Skrevet 6. juni 2017 #6 Skrevet 6. juni 2017 Just now, Anonym bruker said: Hadde vært kjekt om jeg fant en jeg fikk følelser for og han for meg. Mente mer visst det bare er for sex og jeg fikk det. Da blir det komplisert. Enig, sex betyr mye. Vært uten det for lenge kjenner jeg, men savner mest den nærkontakten og å ligge inn til og kose. Anonymkode: 00fe0...d3b Da skjønner jeg. Tenkte kanskje du var alene fordi du tenkte det var helt uaktuelt å bli sammen med noen. Har du prøvd tinder? Jeg har ikke prøvd selv, men jeg tror du lett kan finne noen å ha sex med der. Jeg har selv vært uten sex en lang periode, og det ble veldig, veldig sterkt for meg når lysta virkelig våkna i meg. Jeg ble helt umettelig, og det ble tydelig for meg hvor viktig det er med sex, kos og nærhet.
Hulderjenta Skrevet 28. juni 2017 #7 Skrevet 28. juni 2017 På 07.06.2017 den 0.08, Manubrium skrev: Da skjønner jeg. Tenkte kanskje du var alene fordi du tenkte det var helt uaktuelt å bli sammen med noen. Har du prøvd tinder? Jeg har ikke prøvd selv, men jeg tror du lett kan finne noen å ha sex med der. Jeg har selv vært uten sex en lang periode, og det ble veldig, veldig sterkt for meg når lysta virkelig våkna i meg. Jeg ble helt umettelig, og det ble tydelig for meg hvor viktig det er med sex, kos og nærhet. Det kan eg skrive under på. Kunne ikkje klart meg utan sex. Få deg ein elskar!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #8 Skrevet 25. august 2017 Jeg er 40 og har vært uten man og sex i 5 år. No på lørdag fikk, en gutt får vel man si, lurt meg med hjem, etter for mange glass vin. Det vart fort klart hvorfor han hadde lurt meg heim, og det burde jeg selvsagt ha skjønt, men gutten var so flott og jeg hadde ikke hatt menn på 5 år. Jeg strittet først imot med nebb og klør, og jeg kunne sikkert ha anmeldt gutten for voldtekt. Han var helt vill av kåtskap. Men så gav jeg meg helt over, var blitt kåt jeg og. No såg jeg hva jeg hadde gått glipp av alle desse åra. Kan skriva under på hvor mye sex betyr og han er nå blitt min faste elskar. Jeg venter ikke noe mer en god sex av denne gutten, ingen kjærlighet inne i bildet. Men er veldig flau over at han er so ung, men han sier han liker meg best som er so gammel! Huffda! Anonymkode: cc6b2...63f
Anonym bruker Skrevet 25. august 2017 #9 Skrevet 25. august 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er 40 og har vært uten man og sex i 5 år. No på lørdag fikk, en gutt får vel man si, lurt meg med hjem, etter for mange glass vin. Det vart fort klart hvorfor han hadde lurt meg heim, og det burde jeg selvsagt ha skjønt, men gutten var so flott og jeg hadde ikke hatt menn på 5 år. Jeg strittet først imot med nebb og klør, og jeg kunne sikkert ha anmeldt gutten for voldtekt. Han var helt vill av kåtskap. Men så gav jeg meg helt over, var blitt kåt jeg og. No såg jeg hva jeg hadde gått glipp av alle desse åra. Kan skriva under på hvor mye sex betyr og han er nå blitt min faste elskar. Jeg venter ikke noe mer en god sex av denne gutten, ingen kjærlighet inne i bildet. Men er veldig flau over at han er so ung, men han sier han liker meg best som er so gammel! Huffda! Anonymkode: cc6b2...63f Hvor gammel er han? Tenker at dersom begge vil det så er jo det flott vel? Nyt. Hi her. Jeg har møt han jeg skrev om 3 ganger nå. Har vært supert. Så får vi se hva som skjer. Om forhold eller ikke nyter jeg det. 😉 Hadde en jeg var veldig betatt av for et år siden jeg møte 3 ganger, men han vil bare det. Så har styrt unna å møte han for jeg vet jeg hadde rotet med han visst. Ikke for de det er noe galt i det, men redd jeg blir stående i ro i henhold til å møte en for fremtiden visst du skjønner hva jeg mener. Vi lever en gang. Anonymkode: 00fe0...d3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå