Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Hat vært alene i 5 år og det har gått fint. Nå i det siste er jeg blitt sexuelt frustrert. Var med en hjem for en tid tilbake og da er alt blitt mye være. Savner nærkontakt osv. Hva gjør jeg? Anonymkode: 175d3...490
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Intensivere jakten på en varig mann? Jeg har vært alene i fire år nå og har unngått sex med noen, nettopp fordi jeg bare blir mer frustrert av å ha sex en enkelt gang eller to. Da får jeg masse abstinenser på det å ha hudkontakt, kjenne varmen til en mann, det å føle meg sett og ha noen der. Så min løsning er å leve i litt mindre frustrert sølibat inntil det dukker opp en som jeg tror det kan bli noe mer med. Kanskje du kan prøve nettdating? Anonymkode: eb845...b76
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Intensivere jakten på en varig mann? Jeg har vært alene i fire år nå og har unngått sex med noen, nettopp fordi jeg bare blir mer frustrert av å ha sex en enkelt gang eller to. Da får jeg masse abstinenser på det å ha hudkontakt, kjenne varmen til en mann, det å føle meg sett og ha noen der. Så min løsning er å leve i litt mindre frustrert sølibat inntil det dukker opp en som jeg tror det kan bli noe mer med. Kanskje du kan prøve nettdating? Anonymkode: eb845...b76 Det er akkurat dette jeg og har følt på. At mye vil ha mer. Ønsker noe seriøst så får se. Har prøvd på møteplassen.no uten hel så er ikke der nå. Har en profil på Tinder, men vært lite aktiv. Tips? Anonymkode: 175d3...490
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er akkurat dette jeg og har følt på. At mye vil ha mer. Ønsker noe seriøst så får se. Har prøvd på møteplassen.no uten hel så er ikke der nå. Har en profil på Tinder, men vært lite aktiv. Tips? Anonymkode: 175d3...490 Siden jeg er like singel som deg så spør du kanskje feil person Men jeg er på Sukker. Har prøvd ulike andre, men har endt tilbake på Sukker hver gang. Tinder har jeg aldri forsøkt, har inntrykk av at det blir brukt veldig overfladisk av folk. Ellers, være åpen for kontakt i andre sammenhenger enn man ellers tenker på som sjekkearenaer. Selv jobber jeg i et kvinnedominert yrke, så jobb er ikke noe sted for meg å treffe en mann. Ut på byen har jeg lite interesse av. Jeg har mer tro på det å møtes via felles venner eller kanskje felles interesser. Melde seg på et kurs, inn i en forening, bli frivillig i et eller annet - noe som gjør at man utvider bekjentskapskretsen. Om man ikke møter noen direkte så vil jo nye bekjente kunne kjenne noen som også er single og de mener du kan passe sammen med. Men også være litt tøffere i hverdagssituasjoner (jeg jobber med det selv), tørre å ta initiativ til å snakke med den kjekke som sitter ved siden av deg på bussen eller toget, kom med en humoristisk kommentar til noe på butikken osv. Hvis han også er interessert da så kan det bli en samtale ut av det. Om ikke annet så gjør det i hvert fall at man føler man har litt mer kontakt med menn i hverdagen, kanskje får litt positive tilbakemeldinger eller blikk tilbake, og hvem vet... kanskje det kan bli til noe Jeg prøver i hvert fall å bli mer bevisst på slike ting. Anonymkode: eb845...b76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå