Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Vi må ha bursdagen i et lokale denne gangen pga vi pusser opp. Lokalet kan bare lånes i helgene. Hadde dere syntes det var veldig dumt om barnet deres ble invitert i 5 års dag på en søndag? Ødelegger det planer? Når på dagen hadde dere synes var best? Jeg tenker 16-18?? Hadde lørdag vært bedre? Anonymkode: 5656a...535
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Det er ingen problem. Enten ta det på formiddagen eller litt senere på ettermiddagen, men server gjerne noe å spise om du tar det litt senere. Pølser er alltid populært Mine blir støtt og stadig invitert både på lørdager og søndager til alle tider, så det ser jeg ikke på som noen utfordring. Eneste om det er hyttekultur der dere bor at det kan være ok å ta det litt senere på en søndag slik at alle rekker å komme. Anonymkode: f74ab...c79
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 Synes generelt at barnebursdag i helg er en uting, men lørdager er definitivt best av lør/søn. Gjerne tidlig på dagen, 12-14. Anonymkode: bde0a...73e
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 Synes helgen er nest. Da er barna uthvilte og det samme er vi foreldre. Søndag passer veldig fint 👍 de aller fleste bursdagene her er i helgene. Anonymkode: 4fcd5...1dc
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 Jeg syns søndag er den beste dagen. Jeg jobber helger. annnenhver lørdag. og mange av bursdagene ungene er invitert i er på lørdagene. fler av de får de ikke reist i. Men de fleste her tar barnebursdagene på søndager. passer best for de fleste i bhg/skolen. På de 5 årene vi har hatt barn i barnebursdager så har de kun vært i 1 barnebursdag på en hverdag. Anonymkode: 5e9de...503
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #6 Skrevet 6. juni 2017 Godt å høre at du skal ha det i helgen.😊Da er barna uthvilte😊Uting å ha det rett etter barnehagen. Søndag er like bra som på lørdag. Jeg syns kanskje 16- 18 var litt sent. Det er jo barnehagedag på mandag. Så kanskje fra 14- 16. Med pølser og kake. Det tar jo litt tid å komme seg hjem og for seg ned før leggetid Anonymkode: 78929...d83
litekreativtbrukernavn Skrevet 6. juni 2017 #7 Skrevet 6. juni 2017 Jeg syntes også søndag er den beste dagen. Lørdagsbursdagene krasjer ofte med åpningstider på andre ting vi skal. Så søndager skal vi sjeldent noe allikevel Feks denne helgen er Jr invitert i 5års dag lørdag 13-15 -Midt i ALT så vi blir bundet av bursdagen 😏 Irriterende 😉
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #8 Skrevet 6. juni 2017 Ikke noe problem. Har selv hatt barnebesøk både lørdager og søndager og begge ungene har vært i besøker de dagene. Syns faktisk det er en fordel med besøk i helgene fremfor ukedagene, det blir ofte veldig hektisk å rekke. Anonymkode: e7516...f9f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #9 Skrevet 6. juni 2017 Tror ikke du finner en tid som passer alle. Slik er det bare. Personlig liker jeg søndager, men vi har ikke hytte og er gjerne hjemme uten mye planer i helgene. Anonymkode: 8a18b...813
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #10 Skrevet 6. juni 2017 Søndag passer fint her, da har vi sjelden planer. 16-18 er fint, da rekker i alle fall noen av de som er bortreist å komme hjem. Selv foretrekker jeg tidlig på dagen, så ikke hele dagen går bort i venting (sønnen min eeeelsker bursdager), men det er jo mindre viktig enn at flest mulig kan komme. Lørdager hender det vi er opptatt med fotballturneringer på denne tiden, men hadde invitasjonen kommet i god tid så hadde nok bursdagen blitt prioritert. (Og hvis noen tenker å arrestere meg for dette, så må jeg minne om at det er snakk om 5-åringer altså. ) Anonymkode: cf934...06f
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #11 Skrevet 6. juni 2017 Søndag ettermiddag er en fin tid. I klassen til gutten min er det mange barn med skilte foreldre, og da er gjerne besøk om lørdagene vanskelig. Anonymkode: 92703...454
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #12 Skrevet 6. juni 2017 Tusen takk for så mange svar!!! Dere er gode å ha. Da satser jeg på søndag... litt på ettermiddagen, slik at folk evt kan komme hjem fra hytte... museum eller What ever 😉 Hi Anonymkode: 5656a...535
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #14 Skrevet 6. juni 2017 Sent søndag er helt ok. Anonymkode: 8c3d9...35b
TPK Skrevet 6. juni 2017 #15 Skrevet 6. juni 2017 Nei, søndag er helt vanlig det. Passer bedre med søndag ettermiddag enn lørdag midt på dagen synes nå jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #16 Skrevet 6. juni 2017 Syns helt klart søndag er best. Gjerne fra klokka 14 eller 15. Da rekker man å komme hjem fra hytte ol, og det blir ikke så seint slik at man rekker å roe ned, spise kveldsmat osv før leggetid. Anonymkode: 4fce0...d30
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #17 Skrevet 6. juni 2017 Et fett når. Helgene blir litt amputerte når det er bursdager midt inni. Ukedagene er forferdelig stress. Så same same for min del. Anonymkode: b0ef4...532
*Miss Marple* Skrevet 6. juni 2017 #18 Skrevet 6. juni 2017 Søndag ettermiddag er best 👍 da får man brukt helgen til andre ting og avslutte med et høydepunkt (for den som skal i bursdag, i hvertfall). Lørdag kl 13 er det verste tidspunktet, da påvirker det både helgen og dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå