Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Ingen av dem er store nok til å bære sin egen håndbaggasje. Lønner det seg da å ha så lite som mulig av det med inn på flyet? Samtidig er det greit å ha med skift til alle, og underholdning og snack osv. Har dere noe praktiske tips til småbarnstur? Minstemann skal få sitte i bæresele på flyplassen. Anonymkode: 73cac...b4d
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Har man lov å fly alene med tre så små barn? Men ja ta med lett skift (pysj/ullsett) til alle 3, bleier og våtservietter. Bamse kanskje og tegnesaker samt småboks med rosiner og smoothie på tube (tror du kan få det med, men sjekk ) Anonymkode: ef3c4...5cc
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har man lov å fly alene med tre så små barn? Men ja ta med lett skift (pysj/ullsett) til alle 3, bleier og våtservietter. Bamse kanskje og tegnesaker samt småboks med rosiner og smoothie på tube (tror du kan få det med, men sjekk ) Anonymkode: ef3c4...5cc Selvfølgelig har man det 😂😂😂 Jeg har reist ALENE med mine fra de var 10 måneder, 3 år og 4 år. Da snakker vi lange, transatlantiske reiser flere ganger i året. Gikk helt fint det! Mitt tips er å ta med småsnacks, underholdning (iPad, småleker, tegnesaker etc) Og ta med ekstra skift! Jeg opplevde at yngste fikk diaré på en flytur... var glad jeg hadde med ekstra skift da! Anonymkode: d8d8d...ef5
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 Om de er 3 og 4 år kan de fint ha med egen håndbagasje! Derfor jeg antok at vi snakket om 1 åringer Anonymkode: ef3c4...5cc
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Om de er 3 og 4 år kan de fint ha med egen håndbagasje! Derfor jeg antok at vi snakket om 1 åringer Anonymkode: ef3c4...5cc De kan jo ha med, men kan ikke belage meg på at de bærer den selv. Du er ikke vant med barn? Anonymkode: 73cac...b4d
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #6 Skrevet 6. juni 2017 Absolutt, barnehagesekk med enkelt skift og en leke har mine hatt med selv flere ganger. Ikke noe problem. Og ja det kan de uansett bare selv. Så klart om man passer på å lette/lande utenom sovetid Anonymkode: ef3c4...5cc
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #7 Skrevet 6. juni 2017 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har man lov å fly alene med tre så små barn? Men ja ta med lett skift (pysj/ullsett) til alle 3, bleier og våtservietter. Bamse kanskje og tegnesaker samt småboks med rosiner og smoothie på tube (tror du kan få det med, men sjekk ) Anonymkode: ef3c4...5cc Nå så ikke HI alderen til barna. Men det er lov å fly med flere barn, men kun 1 under 2 år pr voksen. Er de 2 og over kan du ha med så mange du vil. Er barna 2 eller over kan de fint bære sin egen håndbagasje, så skjønner at du lurer, jeg lurte litt selv. Anonymkode: 33166...7f7
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #8 Skrevet 6. juni 2017 En liten ryggsekk/bsrnehagesekken sin med 1-2 skift (gjør det enkelt og lett, tights og tynn genser) og noen småleker og en bok kan de bære fra de er veldig små. Anonymkode: a7e0d...0b8
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #9 Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: En liten ryggsekk/bsrnehagesekken sin med 1-2 skift (gjør det enkelt og lett, tights og tynn genser) og noen småleker og en bok kan de bære fra de er veldig små. Anonymkode: a7e0d...0b8 ikke mye som går i de sekkeme da, de har hver sin trunki koffert de så gjerne vil bruke, Anonymkode: 73cac...b4d
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #10 Skrevet 6. juni 2017 Mine har fra de var 1 år gamle, hatt sine egen sekk. Og de har fått pakke den med leker og snacks til flyturen. Så har jeg selv hatt skift og bleier i min egen store sekk. Og vi har alltid hatt en stor koffert, som vi sjekker inn. Nå har jeg bare reist med 2 barn da. Anonymkode: 9bf46...202
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #11 Skrevet 6. juni 2017 Hvor langt skal dere og hvor gamle er ungene? Mine har satt pris på aktivitetspakker kjøpt på flyet, så har jeg selv tatt en sekk med padder og litt snacks. Mat har vi kjøpt på flyet og litt ekstra vann inne på flyplassen. Trenger ikke mer for en vanlig flytur? Anonymkode: d9719...397
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #12 Skrevet 6. juni 2017 Jeg har flydd mye med to, men ikke tre barn. Min erfaring er at det ikke er så lurt med trunki når man er alene med barna. Uhamslig å få med seg dersom barna streiker. Det er mer praktisk med en ryggsekk til deg der du har alt du trenger. En liten ryggsekk kan vel de største klare, men igjen er det kjedelig hvis de slår seg vrange. Da bør i alle fall de små sekkene kunne klipses på din store med f.eks en karabinkrok. Anonymkode: 50fd1...edc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå