Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Kan vel ikke komme allerede? Jg blir 41 i år, og begynner å få merkelige symptomer. De kan også være stress da. Jeg fikke mensen sent og har derfor alltid regnet med jeg kom sent i overgangsladeren, men det har kanskje ingen sammenheng? Anonymkode: fea7c...70b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Spør moren din når hun fikk den! Jeg jobber med damer i midten av 50åra som er i den nå, også kjenner jeg noen som har fått det i starten av 30 åra . Så er nok ingen fasit, men du kan ta prøve hos legen å sjekke det Anonymkode: 008eb...a1e
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #3 Skrevet 7. juni 2017 Jeg var 45. De fleste er over 50, i hvert fall. Anonymkode: 43d3d...20f
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 Gjennomsnittsalderen er 52 år, men fra 40 år regnes som innenfor normalområdet. Har en venninne på 46 år som nå har fått bekreftet hos lege med blodprøver at hun kan slutte med prevansjon fordi hun har kommet så langt i overgangsalderen (har ikke hatt mens på lenge) De første tegnene på overgangsalderen er jo uregelmessig mens. Anonymkode: 08145...a56
aanonym Skrevet 7. juni 2017 #5 Skrevet 7. juni 2017 Enig, spør moren din. (En av mange ting jeg angrer på at jeg aldri fikk spurt om..)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #6 Skrevet 7. juni 2017 Veldig forskjellig fra kvinne til kvinne når man kommer i overgangsalderen. Men det er visst sånn at det er arvelig, så spør din mor. Min mor kom i overgangsalderen da hun var 41. Jeg er nå 42, og er ikke der enda. :-) Anonymkode: ebadc...a40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå