Gå til innhold

Dere som har vaskehjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble dere enig om hva de skulle vaske med o.l? Vi har nettopp fått vaskehjelp og hun hadde en lang liste på hvilke kluter og hvilke vaskemidler hun ville ha tilgjengelig når hun kom. Jeg kjøpte inn alt og samboer sier nå at det er bare tullete. Hun får bruke det vi pleier å ha. Blant annet ønske hun grønnsåpe og salmiakk(noe vi egentlig aldri bruker). Samboer sier han ikke vil ha grønnsåpe på gulvene. Ble så usikker på hva jeg skal si osv da vaskehjelpen virker veldig bestemt og sånn og sånn. I tillegg hadde vi litt problemer med å forstå hverandre pga språket. 

Anonymkode: 8f065...f6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg fikk de selv bestemme hvilke vaskemidler de ville benytte. De kjøpte inn selv første gangen, og så setter de tomme flasker på benken så vi kjøper inn hvis det trengs noe nytt. Vi har heller aldri før brukt grønnsåpe på gulvene, men lar allikevel vaskehjelpen gjøre det. Jeg bryr meg ikke om gulvet blir slitt så lenge det blir rent...

Skrevet
3 timer siden, Førstemann skrev:

Hos meg fikk de selv bestemme hvilke vaskemidler de ville benytte. De kjøpte inn selv første gangen, og så setter de tomme flasker på benken så vi kjøper inn hvis det trengs noe nytt. Vi har heller aldri før brukt grønnsåpe på gulvene, men lar allikevel vaskehjelpen gjøre det. Jeg bryr meg ikke om gulvet blir slitt så lenge det blir rent...

Ok jeg har ikke noe imot det.  Bare samboer som mente det ble en hinne på gulvet. Jaja nå har jeg kjøpt ny mopp også fordi skal de bruke noe annet enn vanlig våtmopp som vi bruker så må de jo ha en annen. Satse på at det blir bra 👍

H.i

Anonymkode: 8f065...f6d

Skrevet

Ditt hus, dine vaskemidler. Alt av "giftig" spray er ut, det samme er grønnsåpe. Zalo og eddik kan brukes til det meste. Minst mulig vann. Jobber sammen med folk med fagbrev i rengjøring, og de bekrefter dette.

Anonymkode: 14dbe...ff4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...