Gå til innhold

Fitline når man er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har brukt fitline en god stund. Nå er jeg blitt gravid, og lurer på om andre har brukt disse produktene gjennom graviditeten?

Endret av Tullsjura
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da sender du melding til den du har kjøpt produktene av og spør vedkommende. Ikke la ukjente folk svare på det for deg. Finnes også grupper på Facebook som du kan spørre i.

Anonymkode: 603b8...acb

Skrevet

Spør den du kjøper av ja.

Min venninne selger disse produktene og jeg kan ikke tenke meg at de ikke kan brukes som gravid, vet at mange gravide bruker dem.

Anonymkode: 4dacf...5c9

Skrevet

Oi.. ble på feil forum, men men😅 Ja, sendte henne melding i går. Og hun skulle da høre videre med de som jobbet med dette. Men var jo helligdag. Så får sikkert ikke svar før i dag en gang.   Lurte egentlig på om det var andre gravide her som hadde brukt det. Og om de tok ekstra folat i tillegg eller ikke feks. :)

Skrevet

Det ville jeg virkelig ikke gjort, Tullsjura! Blir helt redd bare av å lese at du vurderer det. Fitline er bare humbug, men det betyr ikke at det ikke kan være farlig for babyen. Han som har utviklet Fitline later som han er lege, men han droppet ut av legestudiet i Uppsala og har "doktorgrad" via internett. Han er ikke kvalifisert til å utvikle slike produkter. De er veldig dyre og gir ingen effekt annet en placebo, men de kan være skadelige når du er gravid. Jeg ville bare sluttet på dem tvert.

Hvis du vil sjekke med noen andre, snakk med fastlegen din. Ikke stol på selgerne fra Fitline, husk at de er selgere, ikke leger!

Anonymkode: 860f3...3fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...