Gå til innhold

Ny komfyr og platetopp - anbefalinger ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bytte ut den gamle, og trenger tips. Har ikke kjøpt dette på 15 år, så jeg er helt grønn. 

Noen anbefalinger ? 

Og enda viktigere : Noen merker/modeller dere fraråder? 

 

Induksjon, ikke gass. Må være pyrolyse. Standard str, komfyr under platetopp. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt råd, ikke kjøp det billigste av det billigste.

 

Ellers så snakk med butikker som selger slikt, kommer du over en selger som kan produktene så vil han/henne greie og finne den du trenger :)

Anonymkode: 0486a...8fb

Skrevet

Vi er fornøyde med Miele. Men du kan helt sikkert få gode produkter til en lavere pris. 

Anonymkode: d683b...7bb

Skrevet

Miele 👍 

Anonymkode: a7b89...29c

Skrevet

Styr unna alt på IKEA, da bør det gå bra.

Skrevet

Jeg har Siemens. Veldig fornøyd. Induksjon og pyrolyse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...