Serepta Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 Skal bytte ut den gamle, og trenger tips. Har ikke kjøpt dette på 15 år, så jeg er helt grønn. Noen anbefalinger ? Og enda viktigere : Noen merker/modeller dere fraråder? Induksjon, ikke gass. Må være pyrolyse. Standard str, komfyr under platetopp.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 Mitt råd, ikke kjøp det billigste av det billigste. Ellers så snakk med butikker som selger slikt, kommer du over en selger som kan produktene så vil han/henne greie og finne den du trenger Anonymkode: 0486a...8fb
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #3 Skrevet 5. juni 2017 Vi er fornøyde med Miele. Men du kan helt sikkert få gode produkter til en lavere pris. Anonymkode: d683b...7bb
It's all about me Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 Styr unna alt på IKEA, da bør det gå bra.
Frulakris Skrevet 6. juni 2017 #6 Skrevet 6. juni 2017 Jeg har Siemens. Veldig fornøyd. Induksjon og pyrolyse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå