Gå til innhold

Var på visning. Gangen var full av barnevogner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I oppgangen var det 8 leiligheter. Nå kan det se ut som om det er småbarn i tre av disse leilighetene. Ungen min er fjerdeklassing.

...ja, uansett...Blir det mye bråk i oppgangen hvor det kryr av småunger? Jeg kjenner at jeg blir litt bekymret 😐

Det kryr av leiligheter, så de er ingenting som sier at jeg må kjøpe denne.

Anonymkode: 23181...06f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kryr av småunger når det er småbarn i u det halvparten av leilighetene? Tror du disse småbarna oppholder seg over tid i oppgangen? Er vel heller de som skal bekymre seg over dumt det evt er en 8 åring MED mange venner som renner ut og inn av din leilighet.  

Anonymkode: 6c507...f95

Skrevet

Jeg ville forhørt meg litt rundt mtp de nærmeste naboene. Ikke at jeg ville tenkt så mye på bråk i oppgangen, men dumt for ditt barn om alle andre er mye yngre.

Ano over her følte seg tydeligvis truffet..

Anonymkode: cc56b...b26

Skrevet

Er dette et sted du kommer til å bo lenge? Da bør du jo tenke fremover. Disse barna er jo ikke akkurat småunger for alltid. 

Anonymkode: 70746...cc6

Skrevet

I oppgangen her er det 6 leiligheter, småunger i 3 av dem. Ingen av ungene oppholder seg i oppgangen....

Anonymkode: 6ea52...5ec

Skrevet

Jeg ville spurt om beboerne har lov til å sette fra seg ting i fellesgangen.

Her eeg bor er det ikke lov på grunn av brannvernforskriftene. Kan bli farlig med mange vogner og sykkler i fellesgangen om det bryter ut brann.

Anonymkode: 63375...2e4

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville forhørt meg litt rundt mtp de nærmeste naboene. Ikke at jeg ville tenkt så mye på bråk i oppgangen, men dumt for ditt barn om alle andre er mye yngre.

Jeh tenker at det kan bli dumt både for meg og barnet. Familiene rundt meg er på andre stadier i livet enn meg og mitt barn. Men på den andre siden, jeg regner jo ikke å ha mine beste venner som naboer. Men hvis vi blir fire forholdsvis unge mødre i blokka, tror jeg det er lettere at de blir venner enn at jeg blir venn med dem, på grunn av ungene.

Men det er nok innerst inne bråk jeg frykter. og hyling.

Anonymkode: 23181...06f

Skrevet

Småbarn legger seg klokka sju, og småbarnsfamilier lever vanligvis rolige liv vil jeg påstå. Eneste må være hvis de løper mye og det er lytt, da kan det være slitsomt å bo under. 

Jeg er mye mer bekymret for unge, barnløse par eller enslige, da ser jeg for meg fest og musikk. Evt tenåringer som fester når foreldrene er borte.

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg føler meg ikke truffet.  Jeg er for lengst ferdig med barnevognstadiet. Men småbarn der jeg bor og har bodd tidligere oppholder seg da ikke i oppgangen?

Anonymkode: 6c507...f95

Skrevet
9 timer siden, uhhuhher skrev:

Småbarn legger seg klokka sju, og småbarnsfamilier lever vanligvis rolige liv vil jeg påstå. Eneste må være hvis de løper mye og det er lytt, da kan det være slitsomt å bo under. 

Jeg er mye mer bekymret for unge, barnløse par eller enslige, da ser jeg for meg fest og musikk. Evt tenåringer som fester når foreldrene er borte.

Enslige kommer i alle aldere, og med mindre de er veldig unge så tenker jeg at de er noen av de stilleste beboerene

Anonymkode: 29c03...51c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...