Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 Sage med motorsag nå kl 19.00 i kveld rett uten for huset vårt. Jeg er av de "plagsome" som syntes at helligdagfreden skal holdes. Trenger vertfall ikke å begynne på kvelden. Men jeg tørr ikke å si noe fordi vi er nye på stedet, i tillegg har jeg en sterk mistanke om at denne naboen er rusmisbruker ( hørt det fra sikre kilder). Hva hadde du gjort? Veldig lyst å ringe politiet, men vet ikke om det blir "for dumt" Anonymkode: 42b3f...d9b
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 Da ringer du politiet! De tar loven på alvor og har de mulighet så rykker de ut til slike saker. Anonymkode: 5be90...1d7
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #3 Skrevet 5. juni 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Da ringer du politiet! De tar loven på alvor og har de mulighet så rykker de ut til slike saker. Anonymkode: 5be90...1d7 En ting til - tips politiet om at du har hørt at vedkommende også er rusmisbruker. Mulig de da tar det enda mer alvorlig fordi han i mulig rus opererer slike farlige maskiner. Anonymkode: 5be90...1d7
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #4 Skrevet 5. juni 2017 Politiet vil nok spørre deg om du har prøvd å si fra til vedkommende, og hvis ikke må du gjøre det før de bruker masse ressurser på å komme.. Jeg hadde nok også irritert meg veldig om naboen hadde skrudd på motorsagen nå, men hadde aldri i livet gjort noe med det. Herlighet, når vi velger å bo så nærme folk må vi klare å være litt runde i kantene. Ellers blir det veldig slitsomt å være deg etterhvert 😝 Anonymkode: 2c6f0...c95
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #5 Skrevet 5. juni 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Politiet vil nok spørre deg om du har prøvd å si fra til vedkommende, og hvis ikke må du gjøre det før de bruker masse ressurser på å komme.. Jeg hadde nok også irritert meg veldig om naboen hadde skrudd på motorsagen nå, men hadde aldri i livet gjort noe med det. Herlighet, når vi velger å bo så nærme folk må vi klare å være litt runde i kantene. Ellers blir det veldig slitsomt å være deg etterhvert 😝 Anonymkode: 2c6f0...c95 Er naboen rusmisbruker så vil politiet forstå at Hi ikke først har forsøkt å snakke med vedkommende først. Det bør hun heller ikke gjøre når han håndterer en motorsag og det er risiko for at han er ruset. Anonymkode: 5be90...1d7
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #6 Skrevet 5. juni 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Politiet vil nok spørre deg om du har prøvd å si fra til vedkommende, og hvis ikke må du gjøre det før de bruker masse ressurser på å komme.. Jeg hadde nok også irritert meg veldig om naboen hadde skrudd på motorsagen nå, men hadde aldri i livet gjort noe med det. Herlighet, når vi velger å bo så nærme folk må vi klare å være litt runde i kantene. Ellers blir det veldig slitsomt å være deg etterhvert 😝 Anonymkode: 2c6f0...c95 Neida. Man må ikke gå bort til vedkommende først. Man har rett til å ringe politiet. Det er ikke lov til å drive med den saga i dag. Anonymkode: ba5d3...ba9
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #7 Skrevet 5. juni 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Neida. Man må ikke gå bort til vedkommende først. Man har rett til å ringe politiet. Det er ikke lov til å drive med den saga i dag. Anonymkode: ba5d3...ba9 Så klart har man rett til å ringe. Men det er nok ikke dette de prioriterer høyest om de har mye å gjøre i kveld. Anonymkode: 2c6f0...c95
litekreativtbrukernavn Skrevet 5. juni 2017 #8 Skrevet 5. juni 2017 Å bruke politiressurser på å hysje på folk er missbruk, syntes jeg. Da får man enten tåle bråket, eller tørre å gå bort. Ja, jeg fikk med meg ryktet om rusmisbruk (med trykk på ryktet), det utgjør da ikke nødvendigvis noen fare for deg Rusmissbrukere (hvis han da ikke bare er utsatt for dårlige rykter) er ikke nødvendigvis øksemordere.
prekæs Skrevet 5. juni 2017 #9 Skrevet 5. juni 2017 Så lenge det ikke er dagligdags tror jeg faktisk jeg hadde godtatt det. Det kommer en tid med trampoliner, grillfester med venner og til og med ønske om å bruke den eneste soldagen på 14 dager til å klippe plenen. Da er det godt å ha noe til gode.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #10 Skrevet 5. juni 2017 Hi her. Siden jeg verken tørr å gå bort å si i fra, siden han har et dårlig rykte, og jeg syntes det er pinlig å ringe politiet så holder han på enda. Jeg kan tåle mye i ukene, men akkurat helgene er hellige for maskinbråk, da det er såpass mye sånt støy i hverdagen. Dette er ikke noe typisk bra strøk, så er ikke mye barn her. Hadde lett tålt tsmpoline støy og lekende barn i gaten. Jeg bor her ikke veldig frivillig, men må pga økonomi og dårlig boligmarked her i byen. Skal flytte så snart jeg kan, alt må bare komme i orden det stedet vi vil bo. Anonymkode: 42b3f...d9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå