Gå til innhold

Hvor vondt er de normalt og ha under EL??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har skikklig vondt i magen. stikking på venstre side og i ryggen. luft i magen og kvalm. tok EL tester igår og idag så dei er klart positive😊 men kan ikke huske det gjorde so vondt.. 

Anonymkode: ec0e1...11d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det plutselig har endret seg så bør du vel få det sjekket?

Jeg har alltid hatt litt vondt ved eggløsning, men så ble det plutselig veldig vondt ved eggløsning, pluss at jeg begynte spotte litt akkurat ved eggløsning. Gikk til gynekolog som tok innvendig ul og da hadde jeg en ganske stor cyste på eggstokken som måtte fjernes.

Anonymkode: d662b...3d5

Skrevet

Tror det er veldig individuelt. Før svangerskap og fødsel hadde jeg kun smerter ved mens. Etter fødselen er menssmertene helt borte, men er omtrent sengeliggende ved EL. Blir også helt forstoppet i dagene rundt EL. Nå sist var jeg hjemme fra jobb i 1 dag og holdt jeg på å ringe 113 på kvelden, for så syke smerter har jeg aldri kjent før. 
Har tidligere vært plaget med cyster, men har vært til både legeundersøkelse, gyn, innvendig og utvendig ultralyd og ingenting å se. Gyn sier at det ikke er unormalt at det endrer seg etter svangerskap og fødsel. Selv om jeg ikke er helt fornøyd med svaret, har jeg lest flere tråder her inne ang dette, og det er visst ikke unormalt å ha sterke smerter ved EL. 

Anonymkode: c9723...594

Skrevet

sluttet på pilla fortige mnde.. husket jeg hadde slike smerter ved EL forrige mnde også. håpe det klaffer denne mnden da😅 

hi

Anonymkode: ec0e1...11d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...