Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 For to år siden havnet jeg i skikkelig uføre angående økonomien min. Deler var min skyld deler var ikke min skyld. Jeg fikk skikkelig postkasseskrekk men ordnet opp. Nå har jeg 7 mnd igjen av rotet mitt men har blitt redd for postkassa igjen. Idag skal jeg virkelig ta tak men gruer meg sånn. Har tjent greit så er ikke det men har utsatt ting jeg ikke burde og vet sånn ca hva jeg har i regninger. Eneste som kom litt brått på var forsikring. Den har alltid gått med avtalegiro i mange år plutselig har den ikke gjort det de siste to mnd og har igrunnen ikke tenkt over det for den går på en annen dato enn andre regninger. Gruer meg så og er så redd egentlig. Mye av grunnen til at det har vært trått i det siste er mest pga jeg er stresset, på kanten til utbrent, og smådeprimert. Vet det vil lette på samvittigheten min og at jeg vil sove bedre. Men trenger noen støttende ord... Anonymkode: b4a9d...df5
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 Så bra at du tar tak! Det er som oftest mye verre å grue seg enn å faktisk gjøre det. Lykke til 😃 Anonymkode: 0c226...aa0
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #3 Skrevet 5. juni 2017 Jeg har også postkasseskrekk, så du er ikke alene! Jeg har heller ikke ille økonomi, og er slett ikke i noe økonomisk uføre, men likevel stresser jeg i forhold til postkassen..! Alltid når jeg har tatt meg sammen tenker jeg at "dette var jo ikke noe å være redd for", og den følelsen tipper jeg du også vil sitte med når det er overstått. Det er alltid verst å grue seg, vet du.. Anonymkode: 61944...f1e
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #4 Skrevet 5. juni 2017 Var egentlig bare en befrielse å bli ferdig 🙏 Føler jeg kan sove mye bedre nå. hi 😊 Anonymkode: b4a9d...df5
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 Jeg slet med enorm angst, med tanke på postkassen. Om jeg så ett brev jeg ikke kjente til begynnte det å svartne foran øynene mine og jeg fikk ikke puste. Hadde fått diagnose kraftig panikk angst. Det eneste som virkelig hjalp meg var mindfullness trening. Anbefaler det på det sterkeste! Jeg omtrent 100% frisk nå. Men når jeg blir stresset kommer angsten krypende tilbake. Da er det viktig med ny runde mindfullness trening. Psykologen forklarte at den øker toleransegrensen for stress i hjernen min, slik at den ikke skal gå i "panikkmodus" for alt. Det krever trening, men Gud så deilig å være bedre, min livskvalitet er mye bedre, anbefales Anonymkode: 8e111...a7d
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #6 Skrevet 6. juni 2017 Jeg har angst for det motsatte , blir skikkelig stressa om jeg vet en regning er på vei og den ikke dukker opp . Har angst for det fordi jeg er livredd for å ikke klare meg økonomisk Anonymkode: dab75...728
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå