Gå til innhold

Mammakropp; badedrakt eller bikini?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har igjen ca 10 kg og gå ned og har bulende og litt hengete mage pga veldig stor mage i svangerskap og delte magemuskler. Og magefett. Ingen strekkmerker da👍🏻

Er det minst ulekkert med bikini eller badedrakt på en slik kropp? Føler meg litt sakkosekk i badedrakt... usikker på om den skjuler magen. Men er jo ikke lekker i bikini heller🙈

 

Anonymkode: e5a2f...cc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har for mange kilo rundt magen og jeg bruker bikini. Bryr meg ikke om hva andre tenker om min kropp

Anonymkode: 73a3c...e9f

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg har for mange kilo rundt magen og jeg bruker bikini. Bryr meg ikke om hva andre tenker om min kropp

Anonymkode: 73a3c...e9f

Altså jeg prøver bare ta litt hensyn til andre, men bryr meg ikke så mye selv. Men tenkte å høre hva folk flest syntes var minst ille å se😂

Anonymkode: e5a2f...cc7

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså jeg prøver bare ta litt hensyn til andre, men bryr meg ikke så mye selv. Men tenkte å høre hva folk flest syntes var minst ille å se😂

Anonymkode: e5a2f...cc7

Slutt å tull! Finere med en brun hengemage enn en hvit 😉 Har noen problemer med en normal kropp i bikini får de holde seg hjemme. 

Skrevet
18 minutter siden, Mamma til 2 søte skrev:

Slutt å tull! Finere med en brun hengemage enn en hvit 😉 Har noen problemer med en normal kropp i bikini får de holde seg hjemme. 

Nå blir ikke jeg brun da. Jeg har lys hvit, mørk hvit og rosa (evt rød) hud. 

Anonymkode: e5a2f...cc7

Skrevet

Bruk det du føler deg mest vel i, men invester i badetøy som sitter skikkelig og passer kroppen din 

Gå i en undertøybutikk og få hjelp. 

Det er når badetøyet har feil størrelse og feil fasong det ikke ser bra ut. Kjøper du riktig kan alle gå i badetøy, også bikini 

Anonymkode: a0bb4...972

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå blir ikke jeg brun da. Jeg har lys hvit, mørk hvit og rosa (evt rød) hud. 

Anonymkode: e5a2f...cc7

50 shades of pink? Samme har jeg😉! 

Ellers har vekta her stoppet på 10kg mer enn da jeg ble gravid første gang. Det legger seg jo der en ønsker minst, men sånn er det!

Jeg har gått i bikini i alle år, men har også begynt å tenke på en stilig badedrakt. Men hvor finner en egentlig en småsexy OG passelig badedrakt?!

Skrevet
1 minutt siden, Annanym skrev:

50 shades of pink? Samme har jeg😉! 

Ellers har vekta her stoppet på 10kg mer enn da jeg ble gravid første gang. Det legger seg jo der en ønsker minst, men sånn er det!

Jeg har gått i bikini i alle år, men har også begynt å tenke på en stilig badedrakt. Men hvor finner en egentlig en småsexy OG passelig badedrakt?!

Hvor stor er du da, er du overvektig eller er det bare 10 kosekilo innenfor normalvekt. Det er ganske stor forskjell på om du har gått fra str 36 til str 40 enn om du har gått fra str 44 til str 48

 

 

 

Sitat

 

 

Anonymkode: a0bb4...972

Skrevet
21 minutter siden, litekreativtbrukernavn skrev:

Det du føler deg mest vel i vil du se best ut i :) 

selv bruker jeg en bikini som har shorts bunn og en topp som har litt sånn "babydoll" snitt. -Taikini. Da slipper jeg å føle på mage og "lovehandles" ☺️ 

http://www.kk.no/mote/velg-riktig-bikini-se-slankere-ut-24637 

 

Ja, om lovehandles hadde vært mitt største problem :D

4cm heng er ikke lett å skjule for dømmende mødre.

Anonymkode: c994c...62d

Skrevet

Badedrakt er best når du bader. Den sitter der den skal. Bikini er best hvis du vil ha mest mulig sol på kroppen.

Det er ingen som tar zkade SV å se deg i det ene eller det andre. Golf bryr seg veldig lite om annet enn hvordan de selv ser ut.

Anonymkode: 821a3...f6e

Skrevet

Vil du gå i bikini så gjør du det. 10kg + eller ei. Herregud vi har ca et kvarter sommer her i landet og du lurer på om du skal ha badedrakt pga litt valker på magen. Livet og sommeren(+ evt 2 uker i syden) er alt for kort til å bry seg om det. 

Invester i en god bikini som sitter, ikke lås deg fast i at du burde ha en annen str 

Skrevet

Jeg bruker kun bikini og har gjort det både den sommeren jeg var gravid og den sommeren jeg nettopp hadde født pga jeg er ikke glad i å gå i badedrakt, det er varmt og klamt å gå i når det er varmt og for kaldt når man har badet i Norge og dessuten ingen sol på magen. Gå i det du liker best selv og ikke tenk på hva andre mener om det, det spiller ingen rolle om magen er stor eller liten!

Anonymkode: 18aab...621

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså jeg prøver bare ta litt hensyn til andre, men bryr meg ikke så mye selv. Men tenkte å høre hva folk flest syntes var minst ille å se😂

Anonymkode: e5a2f...cc7

Drit i det. Folk treng å sjå forskjellige typar kroppar, så gå med bikini og ver stolt. Vis unge jenter at ein har lov å ha litt mage og gå  i bikini!! Vêr så snill! 

Skrevet
1 time siden, Syngensang skrev:

Drit i det. Folk treng å sjå forskjellige typar kroppar, så gå med bikini og ver stolt. Vis unge jenter at ein har lov å ha litt mage og gå  i bikini!! Vêr så snill! 

Joda, men kan fort virke preventivt da.. får vi unger blir vi slik..😱😂

Anonymkode: e5a2f...cc7

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså jeg prøver bare ta litt hensyn til andre, men bryr meg ikke så mye selv. Men tenkte å høre hva folk flest syntes var minst ille å se😂

Anonymkode: e5a2f...cc7

Jeg tenker at du gjør ev. skeptikere en stor tjeneste om du viser mest mulig - da hjelper du dem til å bli kvitt sine fordommer og mulige kroppsangst ved at du bidrar til å gi dem litt eksponeringsterapi ;)

Finn deg en bikini som sitter godt på, da føler du deg mer vel. Min erfaring er at det lønner seg å legge litt mer i en ordentlig bikini, de har som regel bedre kvalitet, de sitter bedre på og ikke minst, du får riktig størrelse som holder seg på plass.

Anonymkode: 2865c...7a4

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at du gjør ev. skeptikere en stor tjeneste om du viser mest mulig - da hjelper du dem til å bli kvitt sine fordommer og mulige kroppsangst ved at du bidrar til å gi dem litt eksponeringsterapi ;)

Finn deg en bikini som sitter godt på, da føler du deg mer vel. Min erfaring er at det lønner seg å legge litt mer i en ordentlig bikini, de har som regel bedre kvalitet, de sitter bedre på og ikke minst, du får riktig størrelse som holder seg på plass.

Anonymkode: 2865c...7a4

Eksponeringsterapi😂👍🏻

Anonymkode: e5a2f...cc7

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Joda, men kan fort virke preventivt da.. får vi unger blir vi slik..😱😂

Anonymkode: e5a2f...cc7

Jaja, verst for dei om dei er så feige! 😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...