Gå til innhold

Inseminasjon


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal gjennom en inseminasjon på Riksen om noen få uker. Jeg og min samboer gleder oss til å bli foreldre.

Ble du/dere gravid på første forsøk eller måtte du gjennom flere inseminasjoner før du ble gravid?? :)  

Anonymkode: bb3b8...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal gjennom en inseminasjon på Riksen om noen få uker. Jeg og min samboer gleder oss til å bli foreldre.

Ble du/dere gravid på første forsøk eller måtte du gjennom flere inseminasjoner før du ble gravid?? :)  

Anonymkode: bb3b8...257

Hei, 

vi prøvde to runder med inseminering uten hell før vi ønsket å øke sjangsen og gikk over til IVF. Venter nå på innsett av egg ☺️ 

Har hørt om flere da som fikk full klaff både på første og andre forsøk 👍🏼

Masse lykke til!! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, KatjaBB skrev:

Hei, 

vi prøvde to runder med inseminering uten hell før vi ønsket å øke sjangsen og gikk over til IVF. Venter nå på innsett av egg ☺️ 

Har hørt om flere da som fikk full klaff både på første og andre forsøk 👍🏼

Masse lykke til!! ☺️

Jeg skal gå på noe tabletter først i 5 dager før jeg skal ta eggløsning sprøyte.

De mener jeg har gode sjanser på å klaffe på første forsøk, så håper på det. :) 

Lykke til du også! :) 

Anonymkode: bb3b8...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal gå på noe tabletter først i 5 dager før jeg skal ta eggløsning sprøyte.

De mener jeg har gode sjanser på å klaffe på første forsøk, så håper på det. :) 

Lykke til du også! :) 

Anonymkode: bb3b8...257

Gikk på dobbel dose Femar i 5 dager første forsøket, det ble nesten litt for mye av det gode 😂 Neste forsøk tok jeg enkel dose - bedre match det - men desverre gikk det ikke uansett... Skulle ønske vi slapp å gå over til IVF da inseminering er mye mer skånsomt for kroppen og ikke minst billigere 🙄  Vi bruker donorsæd så må ha hjelp uansett, selv om alt er tipp topp med meg... 

Håper juni blir en herlig måned full av oppturer! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, KatjaBB skrev:

Gikk på dobbel dose Femar i 5 dager første forsøket, det ble nesten litt for mye av det gode 😂 Neste forsøk tok jeg enkel dose - bedre match det - men desverre gikk det ikke uansett... Skulle ønske vi slapp å gå over til IVF da inseminering er mye mer skånsomt for kroppen og ikke minst billigere 🙄  Vi bruker donorsæd så må ha hjelp uansett, selv om alt er tipp topp med meg... 

Håper juni blir en herlig måned full av oppturer! 😀

Masse masse lykke til. :) 

Håper vi slipper prøverør, at det holder med inseminering. 

Anonymkode: bb3b8...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...