Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 Nå meldte jeg meg ut, rett og slett fordi jeg blei provosert. Det har blitt opprettet en egen "spleistråd" der i kjølevannet av at hun som har starta gruppen delte et innlegg om din spleis fordi hun ønsker seg slankeoperasjon. Det er jo selvsagt spesielt at hun ikke tillater andre å gjøre det samme som henne, men kom til slutt på bedre tanker og opprettet så en felles tråd for alle spleissakene. Og der er det mildt sagt mye rart! Folk som samler inn penger til førerkort, oppussing, ferier, egenkapital, økonomiske problemer, dyrlege og lista fortsetter. Hva er det som skjer? Det er mange tårevåte tragiske skjebner der, ingen tvil. Men det er fint lite av det der som er akutt, dessuten må jo folk ta ansvar sjøl? Jeg skjønner at man kan havne skjevt ut, men nå.bor vi jo faktisk i Norge da, som er en trygghet i seg selv. Ingen havner på gata. Dette er for meg galskap! Penger til ferie?! Når ble ferie en menneskerett? Dette mener jeg faktisk er verre enn tiggerne på gata altså. Gå inn å sjekk. Hva er deres tanker? Anonymkode: 4ecf2...551
Evablaum Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 Det beste er jo at hun har nektet alle, til hun selv ønsket å tigge 😂
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #4 Skrevet 5. juni 2017 Og når hun fikk så mye negative tilbakemeldinger så skrev hun et innlegg om hvor mye sutrete høner det var i gruppa. Åpnet opp for å tigge penger og i dag kom det innlegg om at alle som vil reklamere for hobbyen sin eller bedriften sin kan ta kontakt for pris! Ærlig talt. Alle skjønner jo hva de pengene skal gå til. Jeg slutter aldri å bli sjokkert over admin og hennes med adminer. 😳🙄 Anonymkode: 5133a...306
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #5 Skrevet 5. juni 2017 Dere husker han stakkaren med skoliose? Han som var helt skeiv i ryggen og det ble en spontan innsamlingsaksjon for? Det nektet hønehjørnet å legge ut! Må gå inn å sjekke der nå! For hvis noen driver privat innsamling for en slankeoperasjon er det jo galskap!!!!! Anonymkode: f5aca...4c5
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #6 Skrevet 5. juni 2017 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere husker han stakkaren med skoliose? Han som var helt skeiv i ryggen og det ble en spontan innsamlingsaksjon for? Det nektet hønehjørnet å legge ut! Må gå inn å sjekke der nå! For hvis noen driver privat innsamling for en slankeoperasjon er det jo galskap!!!!! Anonymkode: f5aca...4c5 Tror det har blitt sletta, men er ikke lenge siden det lå der. Hun som eier gruppa starta før helgen tror jeg, med sin egen private innsamlingsaksjon der målet var slankeoperasjon i enten Praha eller Norge for henne selv. Det var ikke åpent for andre å gjøre det samme. Idag så jeg at det var blitt opprettet en egen tråd der hvem som helst kunne promotere sin spleis. Og der var det altså alt fra bilreparasjoner til ferier til å betale strømregning... Anonymkode: 4ecf2...551
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #7 Skrevet 5. juni 2017 Finner ikke det innlegget. Men hele hønehjørnet er rett og slett kleint. Er der kunn Pga underholdningen. Anonymkode: 80f7d...e4f
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #8 Skrevet 5. juni 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror det har blitt sletta, men er ikke lenge siden det lå der. Hun som eier gruppa starta før helgen tror jeg, med sin egen private innsamlingsaksjon der målet var slankeoperasjon i enten Praha eller Norge for henne selv. Det var ikke åpent for andre å gjøre det samme. Idag så jeg at det var blitt opprettet en egen tråd der hvem som helst kunne promotere sin spleis. Og der var det altså alt fra bilreparasjoner til ferier til å betale strømregning... Anonymkode: 4ecf2...551 Herregud, noen folk eier ikke skam i livet Anonymkode: 3719a...3f8
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #9 Skrevet 5. juni 2017 Ja, det må ha blitt slettet. Jeg finner det ikke. Jeg er også kun medlem der for humorens skyld 😂 Så mye rart der! Anonymkode: f5aca...4c5
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #10 Skrevet 5. juni 2017 Årets foreløpige lavmål. Herregud som jeg lo! 😂😂😂 måtte sitte på henda for å ikke kommentere. Hadde blitt kasta på hue og ræv ut 😂😂😂 Anonymkode: 74ac9...866
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #11 Skrevet 5. juni 2017 https://www.spleis.no/search?query=Katinka Fant heller ikke det innlegget. Huff, folk selger seg på nett. Anonymkode: 880db...460
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #12 Skrevet 5. juni 2017 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://www.spleis.no/search?query=Katinka Fant heller ikke det innlegget. Huff, folk selger seg på nett. Anonymkode: 880db...460 Hva slags nek er det som donerer til noe sånt??? Send heller pengene til veldedighet! Hun får slutte å spise så mye og trene, eller ta opp lån for å operere seg! Ikke tigge penger! Anonymkode: f5aca...4c5
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #13 Skrevet 6. juni 2017 Ansvarsfraskrivelse må selvsagt til. Herregud så patetisk... Anonymkode: 4ecf2...551
Anonne Skrevet 6. juni 2017 #14 Skrevet 6. juni 2017 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå meldte jeg meg ut, rett og slett fordi jeg blei provosert. Det har blitt opprettet en egen "spleistråd" der i kjølevannet av at hun som har starta gruppen delte et innlegg om din spleis fordi hun ønsker seg slankeoperasjon. Det er jo selvsagt spesielt at hun ikke tillater andre å gjøre det samme som henne, men kom til slutt på bedre tanker og opprettet så en felles tråd for alle spleissakene. Og der er det mildt sagt mye rart! Folk som samler inn penger til førerkort, oppussing, ferier, egenkapital, økonomiske problemer, dyrlege og lista fortsetter. Hva er det som skjer? Det er mange tårevåte tragiske skjebner der, ingen tvil. Men det er fint lite av det der som er akutt, dessuten må jo folk ta ansvar sjøl? Jeg skjønner at man kan havne skjevt ut, men nå.bor vi jo faktisk i Norge da, som er en trygghet i seg selv. Ingen havner på gata. Dette er for meg galskap! Penger til ferie?! Når ble ferie en menneskerett? Dette mener jeg faktisk er verre enn tiggerne på gata altså. Gå inn å sjekk. Hva er deres tanker? Anonymkode: 4ecf2...551 Jeg finner det ikke. Høres jo rart ut.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #15 Skrevet 6. juni 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ansvarsfraskrivelse må selvsagt til. Herregud så patetisk... Anonymkode: 4ecf2...551 Så spleis/donasjoner er plutselig greit når der gjelder en av administratorene? Toppen av frekkhet! Er så fristet til å hamre løs på tastaturet der inne. Men tror jeg bare fortsetter å se galskapen på avstand 😂 Vil ikke assosieres med den galskapen under fullt navn! Anonymkode: f5aca...4c5
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #16 Skrevet 6. juni 2017 Oj, hva ER dette for en grupp/side? Høres jo helt merkelig ut! Er det en lukket side elelr kan hvem som helst gå inn å lese? Denne "Høne Hjørnet" (som vist i screenshotten over her) er det admin? Hvorfor ikke fullt navn? Hadde ikk donert penger til noe sånt om det hadde brent under føttene mine! Anonymkode: ee445...142
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #17 Skrevet 6. juni 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oj, hva ER dette for en grupp/side? Høres jo helt merkelig ut! Er det en lukket side elelr kan hvem som helst gå inn å lese? Denne "Høne Hjørnet" (som vist i screenshotten over her) er det admin? Hvorfor ikke fullt navn? Hadde ikk donert penger til noe sånt om det hadde brent under føttene mine! Anonymkode: ee445...142 Den personen som er Høne Hjørnet tror jeg er Kathinka, altså hun som eier siden. Jeg synes også det er frekt. Og enda frekkere er det å ikke stå for det selv. Hun bruker ofte egen fbprofil til å signere, men når hun ikke ønsker å bli arrestert, eller ta ansvar et det Høne Hjørnet hun bruker. Det skulle jo egentlig være en positiv og morsom side, men admin og eier er useriøse og ikke sitt ansvar bevisst. Det er så typisk sånne grupper. Forsvarer egen umoralsk oppførsel ved å skylde på brukerne. Lurer på om det er den siden som har bedt brukerne om å ta hensyn til taushetsplikt også? Eller så er det en annen kjerringgruppe. Det blir for dumt. Man må jo heller oppfordre medlemmene som poster til å ikke være helt idioter da. De moderer alle innlegg også så det er jo ikke alt som slippes igjennom og alt blir jo lest av noen i admin på forhånd. Anonymkode: 4ecf2...551
Evablaum Skrevet 6. juni 2017 #18 Skrevet 6. juni 2017 Fantastisk festlig gruppe. Litt sånn som her inne. Bare med fullt navn og bilde. Har til gode å kommentere noe der da... 🤔
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #19 Skrevet 6. juni 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Ansvarsfraskrivelse må selvsagt til. Herregud så patetisk... Anonymkode: 4ecf2...551 Gode gjerning ja, haha. Den gode gjerningen var det vel stort sett en person som skulle ha gode av. Det er jo bare Katinka som er dritfrekk som tigger seg til penger til operasjon. Hun har jo tiggeinnlegg på spleis fremdeles, men siden er redigerty, det var et annet bilde der i går https://www.spleis.no/project/9794 Anonymkode: 3719a...3f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå