Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 Hei Jeg har vært til dels kraftig overvektig i 17-18 år. I den tiden har jeg fått 3 barn, hvorav 2 har måttet blitt forløst med keisersnitt. Jeg har nå gått ned 30 kg, og har en 5-10 kg igjen, hvor mye det blir kommer litt an på hvor det stabiliserer seg. Har brukt 1 år på dette. Magen har (selvfølgelig) en del heng. Dette henget gjør at jeg har fått en del smerter i keisersnitt arret da det er akkurat i bretten. Vet at dette kan kvalifiser til å få dekt operasjon, men vet at en slik operasjon er veldig omfattende og ikke helt uten risiko. Ønsker derfor i utgangspunktet å unngå det. Jeg vet også at huden bruker lengre tid til å trekke seg inn enn det man bruker på å gå ned. Noen som vet hvor lang tid huden eventuelt vil bruke på å trekke seg inn den den vil klare? Vil vente til det før jeg vurdere om de smertene er noe jeg kan leve med. Er forresten 40 år om det har noe å si Anonymkode: d3fe6...e92
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 Man bør være vektstabil minst ett år før man får bukplastikk, nettopp fordi det skker mye med huden på den tiden (og man må bevise at man ikke går opp igjen med en gang). Anonymkode: ca280...04d
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #3 Skrevet 5. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Man bør være vektstabil minst ett år før man får bukplastikk, nettopp fordi det skker mye med huden på den tiden (og man må bevise at man ikke går opp igjen med en gang). Anonymkode: ca280...04d Tusen takk. Har lest litt forskjellig, noen steder står det 6 måneder, andre steder 2 år i henhold til huden. Som sagt, i utgangspunktet håper jeg virkelig at det trekker seg tilbake og slipper operasjon. Men på den andre siden, jeg er 40 og har ikke lyst til å vente for lenge heller siden rekovalensen etter en så stor operasjon blir verre hvor eldre man blir HI Anonymkode: d3fe6...e92
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #4 Skrevet 5. juni 2017 Hvordan klarte du å gå ned så mye?? Anonymkode: cc687...19e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå