Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 Hver sommer er det det samme, jeg hadde piercing for ca 15 år siden, har ikke hatt noe i etter det. Hadde den i flere år, gjort ordentlig, og ingen problemer med den. Men det er akkurat som om når det blir varmere og klammeri vær så samler det seg guffe i det gamle hullet etter smykket. Litt sånn som etter øredobber, trodde det skulle gro helt igjen etter så lang tid? Ikke betent, bare hvit guffe , som kan skvises ut. Noen andre som har samme erfaring? Anonymkode: af68a...597
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #2 Skrevet 5. juni 2017 Akkurat det samme her. Gror aldri. Det hvite er nok talg Anonymkode: 3e4a9...9bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå