Gå til innhold

Urgh... Gammelt hull etter navlepiercing


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver sommer er det det samme, jeg hadde piercing for ca 15 år siden, har ikke hatt noe i etter det. Hadde den i flere år, gjort ordentlig, og ingen problemer med den. 

Men det er akkurat som om når det blir varmere og klammeri vær så samler det seg guffe i det gamle hullet etter smykket. Litt sånn som etter øredobber, trodde det skulle gro helt igjen etter så lang tid? Ikke betent, bare hvit guffe , som kan skvises ut. 

Noen andre som har samme erfaring?

Anonymkode: af68a...597

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det samme her. Gror aldri. Det hvite er nok talg 

Anonymkode: 3e4a9...9bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...